Skip to main content

Ik wil graag een monteur inplannen om me dsl poort te vervangen hij is oud en nu maar klein stukje over heb die opnieuw verbonden maar
Geeft geen signaal aan me modem hem ook een y kabel gekregen terwijl ik gib heb.

Als je een gig hebt dan praten we over glasvezel en heeft DSL geen toepassing meer. 
Kan je misschien een foto maken van datgene wat “oud” is? 
Voor cosmetische aanpassingen kan je altijd tegen betaling een monteur inplannen via kpn.com/servicemonteur


Als je een gig hebt dan praten we over glasvezel en heeft DSL geen toepassing meer. 
Kan je misschien een foto maken van datgene wat “oud” is? 
Voor cosmetische aanpassingen kan je altijd tegen betaling een monteur inplannen via kpn.com/servicemonteur

Hoe is het cosmetisch me aansluiting werkt niet en ik kan het niet aansluiten .


Ik zal eventjes een foto maken het gaat om internet buiten gebied niet gig sib


Er ligt ook zo klein stroom kringetje op de grond hiervan dus hoog waarschijnlijk doet hij het daarom ook niet meer helft ligt er af namelijk .


In principe zou dit gewoon moeten werken, alles aan de bovenkant is niet relevant. Dit is een NT1, en er zal een aderpaar aan de bovenkant gestoken moeten worden en dan het modem in. Heeft u de installatiehulp al geprobeerd via de website?

Kom je er niet uit kan je inderdaad een installatiemonteur inplannen via KPN.com/monteur, ook zou je kunnen bellen met 0800-0402.


Ik heb een y kabel in plaats van een normale dsl kan het daar aan liggen?


Zo is het aangesloten ik denk dat de groene in het  midden moet maar heb daar geen tool voor 


Ik heb een y kabel in plaats van een normale dsl kan het daar aan liggen?

In dat geval zou ik inderdaad een monteur inplannen om je ISRA te vervangen voor een modernere waar de Y-kabel direct in past.


Ik heb een y kabel in plaats van een normale dsl kan het daar aan liggen?

In dat geval zou ik inderdaad een monteur inplannen om je ISRA te vervangen voor een modernere waar de Y-kabel direct in past.

We hebben hier geen pairbonding heb sib namelijk sneller internet buitengebied denk dat ik gewoon verkeerde kabel heb ontvangen .


Nou update ik had een monteur afspraak en krijg net mailtje dat we niet thuis zijn terwijl we wel thuis zijn ben ook niet gebeld , dus ik net bellen met kpn word ik opgenomen hangt diegene opeens op .


Hoi @Wall3rs, wat een gebeuren zeg. Verkeerde kabel, monteur die aangaf dat je niet thuis was. Nu zie ik dat er een nieuwe afspraak staat voor 9 augustus. Hoor graag hoe dat verloopt. 


Hoi @Wall3rs, wat een gebeuren zeg. Verkeerde kabel, monteur die aangaf dat je niet thuis was. Nu zie ik dat er een nieuwe afspraak staat voor 9 augustus. Hoor graag hoe dat verloopt. 

Ja werk thuis dus 9 augustus is ook veel te laat 


Ik heb je aansluitmateriaal gestuurd. Hier heb je ook een sms van gekregen. Ik ben benieuwd of het daarmee lukt.

Ik kan namelijk de monteur niet naar voren halen. Ik heb geen tijdsloten meer vrij. :(


Ik heb je aansluitmateriaal gestuurd. Hier heb je ook een sms van gekregen. Ik ben benieuwd of het daarmee lukt.

Ik kan namelijk de monteur niet naar voren halen. Ik heb geen tijdsloten meer vrij. :(

Top heel erg bedankt zit er ook een aansluiting bij die ik in de woonkamer kan plaatsen ben best technisch namelijk dat zou top zijn ! ❤️ 


Je hebt het al ontvangen denk ik. Is het gelukt?


Je hebt het al ontvangen denk ik. Is het gelukt?

Gelukt is groot woord  het gewoon afgesloten hebben nu internet van park , zeggen kpn als kan zsm op , en gaan over op starlink ❤️ toch heel erg bedankt 


Reageer