Skip to main content

Twee maanden geleden heb ik internet montage besteld.  Tot nu toe heb ik 14 connecties gemaakt, er was twee keer een monteur die het alleen deed door een andere datum te prikken.  Dit is een aanfluiting en een grap, tijdens het volgende bezoek wil hij de apparatuur teruggeven, het contract verbreken waarmee je niet voldoet.  Wat moet dit allemaal betekenen?  Zo'n respect voor de klant?

Hoi @Sylwek Czerniak, Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp uit jouw bericht dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet, klopt dat? Zou je het verder willen toelichten en jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Sylwek Czerniak, Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp uit jouw bericht dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet, klopt dat? Zou je het verder willen toelichten en jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

 

@Sylwek Czerniak Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :slight_smile: