Skip to main content

16 augustus jl zou mijn internetverbinding gereed zijn. Alles aangesloten naar behoren maar geen internet. Gebeld naar klantenservice en er is geen vezel verbinding. Maandagochtend monteur geweest prima kon het niet maken had hij geen spullen voor. Ter plaatse heeft de monteur gebeld en voor vandaag een afspraak gemaakt tussen 10 en 12. Nu 12.40 nog niemand geweest klantenservice is lange wachttijd. Er staat al wel een factuur klaar van 60 euro om afgeschreven te worden maar ik heb tot op heden 0 internet gehad. Geen wifi compensatie met data compensatie met 2 kids omdat ik geen mobiel abonnement bij kpn heb en ik loop kosten mis omdat ik niet kan werken zonder internetverbinding. Goed begin dit

Goedemiddag @Dejong87, bedankt voor je bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is zeker niet het gewenste begin van je abonnement bij KPN en wij hadden dit ook graag anders gezien. Is de monteur uiteindelijk nog geweest? En zo ja, heeft hij alles achtergelaten zoals je dat zou mogen verwachten? 


Hallo Jan, 

gisteren klantenservice gebeld er zou een noodpakket gestuurd worden en een weer terug gebeld worden door een monteur maar niet gebeurd. Nu hang ik net op met de klantenservice zelf maar weer gebeld. Noodpakket heb ik niks aan want dat is pas morgen binnen en de 23e komt er een monteur langs. Hopen dat hij deze keer wel komt.


Bedankt voor de terugkoppeling @Dejong87. Ik ga er vanuit dat de monteur 23 augustus 'gewoon' langs gaat komen. Mocht er toch nog iets zijn waar je vragen over hebt, dan weet je ons hier te vinden!


Super dank je wel!


Reageer