Skip to main content

Wordt er vandaag, zondag 25 feb. 2024, om 13,15 uur aangebeld door (misschien) een KPN pief, zonder afspraak, of hij even in de meterkast, waar allang glasvezel ligt en werkt, mag kijken.

Op zondag? “Nou ja, Okee, zei ik, mag ik dan even uw legitimatie zien?”

“Heb ik niet bij mij”, zei hij.

Komt er dus niet in.

En dat is nou al de tweede keer in anderhalve week, dat er één zonder afspraak en zonder legitimatie voor de deur staat.

Krijg er de hip van, terwijl toch nog een en ander moet worden gladgestreken met dat glasvezelgedoe,

Kan dat, dat zo’n pief op zondag langskomt?

Nee dat gebeurt niet op zondag en zeker niet zonder voorafgaande afspraak en ze moeten zich altijd kunnen legitimeren met een KPN-pasje.

Goed dat jehem niet binnengelaten hebt, ik heb al meer van dat soort verhalen gelezen binnen dit forum.

@stantans 


Thanks voor de bevestiging; Top. 👍

Ik heb inmiddels een melding gedaan bij de politie. Die vonden het ook raar.


Thanks voor de bevestiging; Top. 👍

Ik heb inmiddels een melding gedaan bij de politie. Die vonden het ook raar.

Heb je een video deurbel? Of camera's? Misschien kan je die beelden gebruiken naar de politie. En anders misschien je wijk kijken of iemand deurbel heeft? Als zijn busje daar voorbij is gereden en kenteken staat er op, dan heb je bingo.

Ik gok dat je dan van de onderkant naar bovenop de stapel komt bij de politie. Maar daar moet je wel tijd (en zin) voor hebben natuurlijk!