Skip to main content

Mijn glasvezel net werk is 25 juli geinstaleerd , en kreeg te horen dat er pas over 3 weken iemand het kastje kon komen bekijken en instaleren , nu 2 maanden verder … vorige week gebeld erover en werd er gezegd dat er een monteur langs komt vandaag (11 september) , hiervoor heb ik vrij genomen ,omdat men niet wist hoelaat deze zou komen..

Ik heb gebeld om te horen te krijgen , dat een collega deze niet in het systeem heeft verwerkt..en dat ik morgen terug moet bellen om een afspraak in te plannen waarin het tot 3 weken kan duren dat er iemand langs komt , KPN?? zitten jullie te lullen of wat? met jullie casting bureau mensen voor de gek houden..

 

mijn geduld begint op te raken , ik hoop dat jullie deze week er nog iets aan gaan doen ,inplaats van hoop en ongeloofwaardig in te plannen op jullie betalende klanten…

hieronder een bevestiging , dan nu mij vraag waarom is de fout van de collega er niet uit gehaald als dit een fout is want volgens ‘’MijnKPN’’ is dit precies wat er afgesproken staat.

 

Hier moet je voor bij KPN Netwerk zijn en niet KPN de provider


Heb je misschien een linkje hiervoor ? want ik heb gekozen voor de Forum internet en thuisnetwerk.


Hoi @Ongeloofwaaridg, welkom. 

Wat ontzettend vervelend dat de monteur niet is op komen dagen door een fout. Absoluut niet fijn. Alleen nu moet er wel een nieuwe komen om alsnog het glasvezelpunt aan te sluiten. Dit is inderdaad de verantwoordelijkheid van KPN Netwerk. Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg en onderhoud van het netwerk. Je kan eens contact zoeken om een afspraak te maken. 

Je bent hier bij provider KPN. Wij gaan over de diensten die je bij ons afneemt.