Skip to main content

Vandaav voir de 4e keer thuis gebleven voor een monteur die mijn glasvezel zou aansluiten en er is weer niemand op tijd gekomen, ik ben behoorlijk klaar met de service van KPN en ga wanneer ik tijd heb overstappen naar een adere aanbieder,KPN komt er bij mij niet meer in.Schandalige service om alleen glasvezel aan te sluiten en betalende klanten zo te behandelen KPN...

In dit geval kun je contact opnemen met www.kpnnetwerk.nl , zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur. KPN, als provider en beheerder van dit forum, kan helaas niets voor je betekenen @MARTJE1973 

 


Ik heb al gemaild dat ik er klaar mee ben na zo vaak thuis te blijven, ik stap tzt lekker ovrr naar een andere provider.Dank voor je reactie.


Beste @MARTJE1973, welkom! Wat balen dat dit gebeurt! Dit zien we inderdaad graag anders. Zoals Nomen Nominandum aangeeft, is de kans aanwezig dat het gaat om een monteur van KPN Netwerk. Helaas kan ik in dat geval niets betekenen. In dit topic zie je hoe de glasvezeluitrol in z'n werk gaat:

Daar wordt ook uitgelegd dat KPN Netwerk en KPN twee verschillende bedrijven zijn. Mocht het wel gaan om een KPN monteur (en je bent nog niet overgestapt), dan kijken we natuurlijk graag met je mee. Je kunt dan het beste toch (nog eens) bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct meekijken. Mocht je dit niet willen, vul gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Dan ga ik voor je aan de slag. 


Hoi Marcia  ik heb m,n gegevens aangepast, ben uiteraard  nog niet over gestapt maar ga geen actie meer ondernemen richting KPN   en ga me zeker verdiepen in overstappen komende periode  ik ben echt alle vertrouwen in  de service KPN verloren en voor mij is KPN KPN, maakt mij niet uit of het gewoon of net werken is, ze hebben mij beiden niet netjes behandeld en echt in de steek gelaten.

Groetjes, Martin


Ik zie dat de bestelling om je naar glasvezel over te zetten is geannuleerd. Dat betekent dat er in principe nu verder niets gebeurt. Je kunt gewoon verder internetten op koper. Tegen de tijd dat we de koperaansluitingen in jouw wijk uit gaan zetten, zullen we nog eens kijken wie er nog geen glasvezel heeft. Dan word je tegen die tijd alsnog omgezet. Ik ga er vanuit dat één monteursafspraak dan voldoende is om het alsnog geregeld te krijgen!


Net maar weer eens gebeld met kpn waarom het allemaal zo lang moet duren, sinds juni 2023 a aan het wachten op glazvezel. Meneer u voor het openbreken vd straat tot aan meneer g om te kijken of er signaal is welke vorige week langs is geweest met het verhaal dat alles nu vanzelf geregeld is. Zojuist weer gebeld en wederom als antwoord dat het ondertussen beroemde “ ticket “ is ingeschoten en dat u binnen 3 werkdagen antwoord krijgt, en wederom heeft men getracht om mijn mobiele telefoon over te zetten naar kpn 😂😂 . Eerst maar eens zorgen dat glazvezel gaat lukken in orde te krijgenwaar ik al 7 maanden op zit te wachten. Iemand dezelfde ervaring of een oplossing ben pas 30 jaar klant dit niet eerder meegemaakt


@klant100 ik zie dat jij een eigen topic aangemaakt hebt en dat er een monteur gaat komen. Top! Mocht je nog hulp van ons willen, meld je dan gerust weer in je eigen topic.Â