Hoi @Merel77
Welkom op de community van KPN.
Omdat je morgen al geopereerd gaat worden in het ziekenhuis, waarmee ik je trouwens heel veel sterkte wens, kun je nu het beste direct de storingsdienst bellen om de afspraak voor morgen (21 november 2024) te annuleren, zodat de monteur niet voor niets voor je deur komt te staan.
Dit is op dit moment de enige en snelste manier!
Telefoonnummer:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
De storingsdienst is telefonisch bereikbaar:
- 24 uur per dag, en 7 dagen per week (dus ook op het moment dat je mijn reactie leest)
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing of storing.
Ik wens je voor morgen alvast veel sterkte toe, en daarna een snelle en goed herstel.
Welkom op de community @Merel77, ik kan me voorstellen dat je in die situatie duidelijk wilt hebben over de monteur. Via de community is dit niet handig zoals je merkt, aangezien ik je topic pas zie na de operatie.
Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat je goed hersteld, en dat je telefonisch contact met ons hebt gehad om de afspraak te verzetten zoals Michel noemt.
Gaat het weer een beetje @Merel77 ?
Sterkte!
En niet leuk natuurlijk dat het met het internet nu ook even niet lekker loopt.
Toch nu maar weer een nieuwe afspraak maken voor een monteur. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.
Natuurlijk kun je desgewenst ook via internet een afspraak inschieten:
https://www.kpn.com/service/monteur
Hoi @Merel77
Hopelijk is de operatie in het ziekenhuis, bij jouw goed verlopen, aangezien ik dat uiteraard erg fijn voor je zou vinden.
Nu is de periode van herstel aangebroken.
Heb je nog de dag voordat je naar het ziekenhuis moest, nog contact gekregen met een medewerker van de storingsdienst?
Staat er inmiddels al een nieuwe afspraak? Of wil je dat pas nadat je weer hersteld bent?
Hoi @Merel77
Hopelijk is de operatie in het ziekenhuis, bij jouw goed verlopen, aangezien ik dat uiteraard erg fijn voor je zou vinden.
Nu is de periode van herstel aangebroken.
Heb je nog de dag voordat je naar het ziekenhuis moest, nog contact gekregen met een medewerker van de storingsdienst?
Staat er inmiddels al een nieuwe afspraak? Of wil je dat pas nadat je weer hersteld bent?
Ze heeft een app naar mij gestuurd dat het goed gaat, en dat ze in contact staat met een KPN medewerker
Hoi @Krijskever
Fijn om vanuit jouw kant te vernemen, dat het momenteel goed met TS @Merel77 gaat, en dat zei ernaast ook contact heeft met een KPN medewerker.
Super fijn om te horen, en bedankt voor het melden!