Skip to main content

 

Beste,

Ik heb vorige maand mn abbonement verlengd.

Van de week kreeg ik de melding dat ik nieuwe apparatuur toegestuurd kreeg. Ik denk ivm het verlengen ? Dit was niet bij mij bekend.Deze heb ik ook nog niet in huis.

Net zag ik een herinnering staan voor een afspraak met de monteur voor 26 oktober. Als ik op mn account ga kijken staat er dat ik geen afspraak heb. ( zie screenshot )

Ook weet ik niet waarvoor die zou komen.

Het verlengen ging niet zo goed, want aan de telefoon werd er wat anders afgesproken en na de bevestiging zag ik dat de medewerker een paar diensten verwijderd/veranderd had terwijl ik die graag wilde behouden en dat kon niet meer aangepast worden ivm lopende bestelling. 

Kunt u mij helpen? 

Ik zou het vervelend vinden als de monteur voor een dichte deur komt te staan en ik kan nu niemand

bereiken.

 

 

 

 

Hoi @R.D.H, welkom bij ons op het forum. Dat is gek inderdaad, een afspraak hoort niet zomaar te verdwijnen natuurlijk. Heb je er mogelijk telefonisch (0800-0402) contact met ons over gehad en is daarbij iets gedaan wat het zou kunnen verklaren? Door ons te bellen kan er het snelste met je meegekeken worden, door de drukte op het forum zijn we ook al voorbij de datum die de afspraak zou zijn.

Op je profiel zie ik geen gegevens staan, waardoor ik er nog niet meer over kan zien of zeggen. 


Hoi Jasper,

Nadat ik mijn abbonement had verlengd had ik contact opgenomen met de klantenservice. Het verlengen ging namelijk niet zo soepel.

Ik denk dat de waarschijnlijke afspraak die toen gemaakt zou zijn niet is afgemeld bij de monteur.

Nieuwe apparatuur is inmiddels binnen en ook al aangesloten door mezelf.

Bedankt voor uw reactie.


Er zijn meerdere mogelijke scenario's, maar dat het nu aangesloten is en werkt is het belangrijkste. Ik zag dat je ook al een ander topic hebt aangemaakt. Zodra die aan de beurt is zullen we daar ook samen met je naar kijken.