Skip to main content

Ik kreeg het Experiabox V10 niet online wat ik ook deed diverse malen harde reset helaas geen resultaat, laten meten van afstand en bleek in de verbinding buiten te zitten aldus het callcenter dus starten een monteur op en zou 7-10-2020 tussen 15.00 en 17.00 uur langs gaan komen dus dezelfde dag nog en tot mijn grote verbazing belden de monteur mij op en deelde mij direct mede dat het aan de V10 modem zou liggen en dat alles binnen goed en juist zou zijn aangesloten (hoe ziet hij dat??) ik zei hem dat ik het oude modem (V9) nog even had teruggezet omdat de V10 niet werkte de monteur zou een nieuwe modem gaan bestellen de Box 12 maar dat het binnen juist en goed zou zitten dat wist ik ook wel na ruim 40 jaar te hebben mogen werken als monteur van KPN dus ik weet wat ik wel of niet zou moeten doen. 
Maar toen ik nog als monteur van KPN buiten reed en zou zo'n melding krijgen ging ik altijd nog even langs de klant en zou het inderdaad aan het modem liggen vervang ik deze ter plaatse (standaard voorraad dienstauto) en zal de klant nooit en te nimmer langer laten wachten dan wat nodig zou zijn nu zijn we straks 5 dagen weer verder met de vraag gaat het werken ja of nee moet er alsnog een monteur ter plaatse komen.… met alle gevolgen van dien.
Als ik om een monteur vraagt of dat het callcenter dit mij adviseert dan verwacht ik ook een monteur ter plaatse om alles te doen uitsluiten, en zou de fout aan mijn zijde liggen zou ik met de kosten akkoord gaan dit was zo ook afgesproken en niet dat hij alles telefonisch afhandelt zoals hij dit nu heeft gedaan vraag me wel af is het modem nu wel of niet besteld?

Wat betreft Corona kan ik me dit beste voorstellen vandaar dat wij hier alle zorg maatregelen hebben getroffen dat de komende monteur zijn werk had kunnen doen zonder gevaar te lopen op besmettingen.

 

HET BETREFT DE AANSLUITING VAN MIJN BUREN OP HUISNUMMER 464  !!!

Hi C, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zitten de buren op nummer 464 wel bij KPN? Kan het zijn dat ze misschien Telfort hebben? 

Nog even voor mijn beeldvorming, werkt de verbinding wel met de V9? 


Ja dat klopt op nummer 464 en ze zijn klant van KPN heb nu een BOX12 kunnen lenen van kennissen die met vakantie zijn en voorlopig even niet terugkomen en het werkt naar behoren zoals het zou moeten, dus ik heb hier nu een V10 experia box die niet werkt en vóór de V10 had ze een V9 die is omgewisseld voor de V10.

Ik zou graag de V10 willen ruilen voor de BOX12 want dan weet ik zeker dat het goed zal zijn.


Reageer