Skip to main content

Voor 3 weken terug online nieuwe klant bestelling gedaan. Ook heb ik aangevinkt dat ik graag een gratis monteur erbij wil. Afgelopen zaterdag heb ik het complete pakket gekregen. Ergens in een forum las ik dat er een brief of mail zou komen wanneer de monteur zou komen. Geen mail, geen brief dus.

Maandagmorgen half 9 gebeld. Klantenservice heeft de vraag doorgezet naar de monteurs-afdeling. Binnen 3 dagen zou men mij bellen. Nog niets gehoord. Zojuist weer gebeld, vandaag telt als 3e werkdag. Ze kan nu nog niets doorzetten voor mij…….

Morgen zou de installatie zijn, maar geen monteur dus!! Ik heb afgesproken, dat als ik vanavond 19.00 uur nog niets heb gehoord, dat ik terug bel. Ik ben benieuwd.

Word hier alleen zo moe en zo boos van, dat ik hier zelf achteraan moet gaan. KPN heeft een goede naam, maar is ook de duurste. Maar waarom moet dit nu zo? Als deze service al niet goed is, hoe zou het dan met de rest gaan? 

We wachten af…….

Hoi @Bosman01 . Welkom op het forum.

Wat een vervelende start! Erg jammer dat er nu al zoveel onduidelijkheid is. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik hoe de vork precies in de steel zit. 


Hoi,hoi, zojuist een telefoontje gehad.Er komt een monteur.Mevr. vertelde dat het zojuist werd door gegeven voor in te plannen.Helaas niet morgen,maar 26 maart.Er is ergens een miscommunicatie geweest, zei ze.Kan gebeuren,lijkt me.Als t dan maar wordt opgelost.... Ik hoop dat morgen dan niet alles wordt afgesloten.geen tel,geen internet en geen tv dan... Mevr verzekerde dat de vorige provider( telfort) ons niet mag afsluiten.Op hoop van zegen.. Ik vind t alleen jammer dat zo moet gaan,id slechte start.Maar gaan nu maar van t goede uit.