Skip to main content

Goedemorgen,

op 31 augustus is onze nieuwbouwwoning aangesloten door KPN Netwerk. KPN netwerk heeft bevestigd dat alles goed is aangesloten en gereed gemeld is.

We hebben hierna een pakket aangevraagd bij KPN voor tv en internet (eerst telefonisch overleg en daarna via internet besteld), pakket ontvangen, maar het was niet mogelijk deze aan te sluiten (foutcode). Hierdoor hebben we volgens KPN een monteur moeten laten komen. Deze kwam tot de conclusie dat de hoofdaansluiting in de centrale niet was aangesloten en stapte in de auto om dit aan te sluiten. Hierna deed tv en internet het. Nu krijgen wij een rekening van € 75,00 voor de monteur. Het heeft KPN zelf meer dan 1 maand gekost om de hoofdaansluiting aan te sluiten in de centrale. Ik mag er als klant toch vanuit gaan als ik een abonnement afsluit ik ook gebruik kan maken van de diensten? KPN moet toch zelf voor een oplossing moet zorgen en niet de klant € 75,00 in rekening moet brengen om überhaupt aangesloten te kunnen worden?

Hoi @Klacht installatie . Welkom op het forum.

Ik heb nog geen gegevens dus ik kan niks met zekerheid zeggen maar ik krijg het idee dat jij (per abuis) een betaalde monteur hebt besteld.

Ik wil er graag het fijne van weten. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan ga ik het voor je uitzoeken.