Skip to main content

Geachte kpn 

in mijn verhuis service ging er al aardig wat mis

na weken gedoe en meerdere monteurs omdat er geen aansluiting zou zijn die er uiteindelijk wel was maar hun niet konden vinden

krijg ik bijna 3 maanden later een factuur van 50 euro ? Terwijl mij toe gezegd is ik geen kosten aan deze hele poppenkast zou hebben

ik hoop dat jullie dit heel snel recht zetten vind dit echt niet normaal na al die weken ellende met aansluiten

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Moon750 Het is uw huis, het is uw verantwoordelijkheid dat u weet waar het aansluitpunt zit. Als een monteur daar naar moet zoeken, dan kan ik me voorstellen dat hier kosten voor in rekening gebracht worden.


Ik zat in verhuis service van kpn en er zouden geen kosten worden berekend 

kpn zei dat er geen problemen waren omdat er aansluiting was

 dat die niet te vinden was nadat er een monteur in de kruipruimte heeft gelegen

is mijn verantwoording? Kpn zei dat het er lag

ze zijn later met 2 man weer de kruipruimte in gegaan en vonden de aansluiting alsnog

ook al zou er nieuwe bedrading getrokken moeten worden(wat ze na 1e poging wouden doen) zouden  er geen kosten zijn is ons toegezegd

beetje raar dat je daar 3 mnd later alsnog een rekening voor krijgt


Ik zat in verhuis service van kpn en er zouden geen kosten worden berekend 

kpn zei dat er geen problemen waren omdat er aansluiting was

 dat die niet te vinden was nadat er een monteur in de kruipruimte heeft gelegen

is mijn verantwoording?

Ja. Hij zou gewoon in de meterkast moeten zitten. Of in de woonkamer of hal ofzo. Duidelijk zichtbaar. Zo is die ooit gemonteerd. En iemand heeft die weg gewerkt. Dat had helemaal nooit gemogen. Een aansluitpunt van KPN behoor je vanaf te blijven. 

Wellicht heeft u dat aansluitpunt niet zelf weggewerkt. Maar misschien een vorige bewoner. Maar u draait wel voor de kosten op voor het herstellen. U mag van geluk spreken dat er maar 50 euro in rekening gebracht is. Want dit heeft waarschijnlijk veel meer gekost.

 


Daar zou hij moeten zitten inderdaad

wij waren de nieuwe bewoners van dit huis en zagen dat er alleen iets van caiway hing in de kelderkast van de vorige bewoner toen we zelf alles wouden aansluiten met het pakket wat we kregen van kpn( hadden al kpn op oude adres)

na overleg klantenservice is dit alles zo besloten zoals het is gegaan en dan hadden ze het gewoon kunnen zeggen dat er kosten waren

er was ook een storing om te kijken hoe de aansluitingen liepen anders had het meteen duidelijk geweest als dat bij de eerste monteur had gewerkt

er is meerdere keren duidelijk gezegd en gemaild dat er voor ons geen monteurskosten gerekend zouden worden

 


Dan zou een KPN medewerker hier eens naar moeten kijken, die kan dan nog wel zien waar die 50 euro specifiek voor bedoeld is.


Hoi @Moon750, welkom op het forum! Vervelend om te horen. Ik zou graag even mee willen kijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Hallo Sebastiaan 

ik heb alles ingevuld

ik heb vanmiddag de klantenservice gesproken

na een lang telefoongesprek (wachten) is het als het goed is gecrediteerd omdat niet te herleiden was waar deze kosten vandaan zouden komen ?

ik hoop dat dit ook daadwerkelijk is gelukt heb nog geen bevestiging ontvangen

met vr gr moon


Hoi @Moon750, de creditatie staat erin! Deze zal met de eerstvolgende factuur verrekend worden.