Skip to main content
Goedemiddag,



Ik ben op zoek naar een nieuwe muurbeugel voor mijn Experia Box v10. De oude is kapot gegaan en ik zou graag het modem opnieuw willen bevestigen.



Daarnaast nog een tweede vraag: is het mogelijk om een Y-kabel van KPN te verlengen?



Met vriendelijke groet,



Pieter Auke van den Berg
Hallo @pavdberg7 ,

op de Y kabel, het enkele deel, zit een RJ11 stekker, als je daar een koppelstuk voor koopt, kun je met een geschikte DSL-kabel de Y kabel verlengen, maar maak de kabel tussen IS/RA punt en modem niet te lang, dat kan de kwaliteit van de verbinding negatief beïnvloeden.
Hoi @pavdberg7. Zoals Jan-D al aangeeft is het niet verstandig om de kabel te verlengen omdat dit de kwaliteit van de verbinding inderdaad kan beïnvloeden, het kan natuurlijk wel. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb kan ik een nieuwe muurbeugel toesturen.
Hoi @Vikash, ik heb mijn KPN Forum profiel bijgewerkt. Hartelijk dank voor je antwoord en ik zie de nieuwe muurbeugel dan binnenkort wel verschijnen.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb een nieuwe muurbeugel toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je. 🙂

Reageer