Skip to main content

Na mijn verhuizing medio vorig jaar al 3x monteurs aan huis gehad om internet en tv. te installeren. Steeds heb ik, 76 jarig "jongdametje", tevergeefs urenĀ  met de Helpdesk allerlei halsbrekende toeren met stekkertjes etc.moeten verrichten. Uiteindelijk werd dan weer een monteur geadviseerd. Niet omdat ik de opdrachten verkeerd uitvoerde, maar omdat ze ook met hun handen in het haar zaten. Nee, de monteur moest ik zelf nog even telefonisch regelen. Dan ging het weer heel even redelijk goed met de verbinding. Er kwam eenĀ  nieuw modem en inmiddels zijn we 3 WIFI-versterkers rijker. Verbazingwekkend, het werkt nu nog steeds goed. Alleen nu zitten ze bij de admin te slapen. Sinds eind mrt.jl. werkt eindelijk alles perfekt. Ik zou zo gaan roepen "Leve KPN"! Maar........ als oud PTT-ster enĀ  trouw KPN-ster weet ik ook zeker, dat ik bij een vlg. probleem METEEN overstap naar een andere provider!Ā  De rekening van begin apr.dit jaar na komst 3e monteur "EenmaligĀ Ā Ā Ā Ā  ā‚¬ 159,50" extra monteurkosten en arbeidsloon (???). Dit terwijl een ontzettend aardige Helpdesker autorisatie kreeg, deze kosten in mindering te brengen. JaĀ  misschien toch mijn eigen fout: ik moest dan 5 apr. wel even de Admin bellen..................vanwege de drukte moet u...........Sorry hoor KPN!!Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  Niets ten nadele van de medewerkers van de Helpdesk en de 3 monteurs, die echt alles geprobeerd hebben me van dienst te zijn. Maar na mijn 1e bezoek van de monteur, had alles in orde moeten zijn!

Via de Helpdesk heeft mevr. FROUKJE ervoor gezorgd, dat ik alsnog een reeds eerder geautoriseerde creditnota vanĀ  Ā  Ā  Ā  ā‚¬ 70,00 krijg. Deze empathisch vriendelijke dame verdient mijn virtuele zonnestraal.Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Zij heeft me in de 10 mnd. KPN-ellende, al diverse keren rechtstreeks uit de "brand" geholpen door zelfstandig tijdelijke oplossingen te bewerkstelligen. Hiervoor ben ik haar zeer erkentelijk! Dank u wel Froukje. Van mij krijgt u een welverdiende pluim!


Hi Putsi, welkom op het forum.Ā 

Wat naar dat dit zolang heeft moeten duren. Waren de resterende kosten wel terecht? Aangezien je nu ā‚¬ 70 van de ā‚¬ 159,50 hebt ontvangen?Ā 

Als je je profiel zou willen invullen dan kan ik achterhalen wie Froukje is en zorgen dat dit ook bij haar en haar team terechtkomt.Ā 


Hi Alex, In hoeverre de kosten terecht zijn kan ik moeilijk beoordelen aan de hand van vlg. omschrijving op de factuur: ā€œExtra kosten monteur zoals bezoek, meerwerk en materiaalā€.Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ik begrijp dat de extra WIFI-versterker voor mijn rekening is, maar het nogmaals berekende ā€œmeerwerkā€Ā getuigt niet echt van klantvriendelijkheid.Ā 

Ik heb mijn profielĀ  ingevoerd in zoverre voor mij wenselijk was en dank u hartelijk voor uw reactie.


Dankjewel voor je gegevens. Die kosten horen ook niet in rekening te worden gebracht, alleen de prijs voor de versterker. Ik heb daarom de resterende ā‚¬ 35,- ook voor je gecorrigeerd.Ā 


Fantastisch Alex, een fikse pluim met zonnestraal voor u.! Dank u wel voor uw attentie.


Fantastisch Alex, een fikse pluim met zonnestraal voor u.! Dank u wel voor uw attentie.

Geen dank, graag gedaan.Ā