Skip to main content

Na het opnieuw opstarten of resetten geef hij aan geen breedband verbinding

Wat kan ik doen hieraan , alles al gecontroleerd.


Hallo @Ingrid6 heb je een glas- of een koperverbinding?

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen.

Hoe is de pc aangesloten op het modem rechtstreeks bekabeld of anderszins?

 


Koperverbinding aangesloten bekabeld op een WiFi versterker van de kpn . Alle lampjes branden ook van het modem. Als ik op afstand alles laat controleren wordt aangegeven dat alles werkt. Alleen krijg ik steeds bericht uw breedband werkt niet


Het is gewoon steeds geen internet wel internet. Val gewoon de hele dag door weg


Wat ik vreemd vind is dat mijn tv het wel blijf doen zonder storing. Wordt alleen onderbroken als ze het van afstand controleren?


Alle apparaten afgesloten en opnieuw opgestart, toen weer laten controleren op afstand. Maar het blijft geen breedband verbinding. Wat kan ik nu nog doen🥴


Hallo @Ingrid6 probeer de pc eens rechtstreeks op de modem aan te sluiten, dus zonder de wifi-versterker.

Nogmaals de vraag: welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Aanvullende vraag: welk merk en type versterker heb je van KPN:

de vierkante witte

de ronde witte

de vierkante zwarte of

de ronde zwarte 

???

 

 


Vierkant wit


Alles werkt valt alleen steeds weg


Vierkant wit v10


Hallo @Ingrid6 dat is een verouderd model versterker, haal deze er eens tussenuit en verbindt je pc (tijdelijk) rechtstreeks met de modem en houdt dan de verbinding eens in de gaten.

Succes.

 


Hoi @Ingrid6, hoeveel van die wifi versterkers he je? 

En heb je zoals JanD vroeg getest op de wifi van het modem? Is de wifi verbinding dan wel stabiel? 


Alles is gecontroleerd ook op afstand, wordt gezegt alles is prima terwijl hij aangeeft op mijn computer geen breedband verbinding. Als mijn snelheid wordt gecontroleerd geef hij aan geen verbinding terwijl ik dan net weer de op afstand alles is gecontroleerd.

maar wie kan mij nu vertellen wat ik moet doen als ik alles al heb gedaan, ik denk monteur bellen


Op afstand is er getest. Dus dat is goed. Dan zit het vermoedelijk bij jouw thuis. Alleen die dingen kan ik en mijn collega niet goed testen. Dat zou je zelf moeten doen. 

Als ik het nu goed begrijp heeft de computer geen internet via de wifi. 

Het is dan goed om de versterkers eens van het stroom te halen en de computer, tablet of telefoon te verbinden met de wifi die het modem uitzend. Heb je dan internet? Valt het dan ook nog weg?