Skip to main content
Beantwoord

Na maanden frustrerende internetproblemen: wanhoop nabij

• September 9, 2025
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

De wanhoop is ons nabij na maandenlang tobben met de slechte service van KPN. Slechte internetverbinding thuis. Wij hebben ons internet opgehoogd zonder enig resultaat. Na een boze mail sturen jullie een monteur die het probleem heeft verergerd! Ik hang wekelijk aan de lijn met jullie. Jullie beloven bergen maar tot nu toe nog niets ontvangen en zit nog steeds met veel storingen. Ook een simpele kastje waar ik voor betaal heb ik sinds MAART niet ontvangen! Wij willen dat dit opgelost wordt maar het lijkt er eerder op dat KPN ons na iedere telefoongesprek nog meer kort. Ik heb KPN een ultimatum gegeven maar tot op heden geen reactie ontvangen. De monteur heeft gezegd dat onze deco wifi versterker niet goed werken en wij KPN versterkers moeten aanschaffen. Met andere woorden, we worden nóg verder in kosten gejaagd! Wij wachten nog steeds op een vergoeding die ons beloofd is voor alle ongemakken. Nog steeds geen cent ontvangen! Ik kan een boek schrijven maar blijkbaar heeft het weinig zin want dit is ook allemaal zowel telefonisch als schriftelijk meermaals gemeld bij KPN. Jullie doen helemaal NIETS! 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Madonna, goed dat je dit meldt want slecht internet lijkt mij ook enorm frustrerend. Zeker als het al zo lang speelt. 

Is het alleen de WiFi of werkt de bekabelde pc of laptop ook niet goed?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Kun je dit nog toelichten hier? Joep is overigens ook een klant van KPN die hier anderen helpt op de Community. Ik werk wel bij KPN, maar ik kan je dossier niet inzien zonder gegevens.
Zou je hiervoor je communityprofiel aan willen vullen? Ook ben ik benieuwd naar welk type Deco versterkers je precies hebt. Wil je dat nog toelichten?

Wat de TV+ Box betreft, als je in je MijnKPN account kijkt naar je abonnement, zie je daar dan ook TV+ staan? Dan heb je namelijk recht op TV+ ontvangers en wil ik dieper duiken in waarom je deze nog niet hebt. 
Mocht je telefonisch contact trouwens prettiger vinden, dan kun je ook een belafspraak met ons maken. Je hebt al vaak telefonisch contact gehad lees ik, maar bij het maken van een belafspraak kun je direct toelichten wat er precies speelt en dan kan mijn collega het vanaf daar met je oppakken. Die kan ook de eerdere notities in het systeem inzien, dus hopelijk is er via die weg dan snel een oplossing. 

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 9, 2025

Dat klinkt inderdaad wanhopig ​@Madonna. Maar wat is er precies aan de hand? Heb je glasvezel of een koperaansluiting? Is het alleen de WiFi of werkt de bekabelde pc of laptop ook niet goed? Kortom voorzie ons van informatie als je wil!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Joep mocht jij voor KPN werken dan vraag ik jou om in mijn dossier te duiken. Daar staat letterlijk alles vermeld. Ook alle contactmomenten.

zoals ik hierboven heb gezegd, internetverbinding is bar en bar slecht in huis. Glasvezel kastje is vernieuwd maar is niet afdoende. Na bezoek van een monteur is het probleem erger geworden. Ik betaal maandelijks €75,- en moet nu volgens jullie ook nog eens KPN wifi versterkers aanschaffen. Televisie kijken is ook een drama. Tv+ box wat mij al sinds maart is beloofd heb ik nog steeds niet ontvangen terwijl ik ervoor betaal…. 

• September 9, 2025

De tv ontvangers van KPN kan je niet op de Deco's aansluiten.

Ik weet niet wat het is vandaag. Maar dit is al het derde topic waarin men klaagt over slecht internet in combinatie met Deco's. 

Hoe dan ook: de tv ontvangers moet je rechtstreeks op de KPN Box/Experiabox aansluiten. Er mag geen Deco tussen ziten. Want dat veroorzaakt ellende. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 9, 2025

Ik weet niet wat het is vandaag. Maar dit is al het derde topic waarin met klaagt over slecht internet in combinatie met Deco's. 

Ik gok dat er bij TP Link iets mis is. Vandaag ook bij een klant geweest met wifi problemen met een setje deco's.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2025

De tv ontvangers van KPN kan je niet op de Deco's aansluiten.

Ik weet niet wat het is vandaag. Maar dit is al het derde topic waarin met klaagt over slecht internet in combinatie met Deco's. 

Hoe dan ook: de tv ontvangers moet je rechtstreeks op de KPN Box/Experiabox aansluiten. Er mag geen Deco tussen ziten. Want dat veroorzaakt ellende. 

​@Marlon92  Waar in het verhaal lees jij dat ik de tv box op de Deco heb aangesloten! Dat is absoluut niet het geval! Ik ben niet van gisteren! Het probleem is dat de huidige tv box die ik nog heb uit het jaar kruik komt en niet meer compatibel is met mijn huidige abonnement. Ik hoor een tv+ box te krijgen. Dit is meermaals bevestigd door de klantenservice maar KPN weigert een nieuwe box op te sturen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Hi ​@Madonna, goed dat je dit meldt want slecht internet lijkt mij ook enorm frustrerend. Zeker als het al zo lang speelt. 

Is het alleen de WiFi of werkt de bekabelde pc of laptop ook niet goed?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Kun je dit nog toelichten hier? Joep is overigens ook een klant van KPN die hier anderen helpt op de Community. Ik werk wel bij KPN, maar ik kan je dossier niet inzien zonder gegevens.
Zou je hiervoor je communityprofiel aan willen vullen? Ook ben ik benieuwd naar welk type Deco versterkers je precies hebt. Wil je dat nog toelichten?

Wat de TV+ Box betreft, als je in je MijnKPN account kijkt naar je abonnement, zie je daar dan ook TV+ staan? Dan heb je namelijk recht op TV+ ontvangers en wil ik dieper duiken in waarom je deze nog niet hebt. 
Mocht je telefonisch contact trouwens prettiger vinden, dan kun je ook een belafspraak met ons maken. Je hebt al vaak telefonisch contact gehad lees ik, maar bij het maken van een belafspraak kun je direct toelichten wat er precies speelt en dan kan mijn collega het vanaf daar met je oppakken. Die kan ook de eerdere notities in het systeem inzien, dus hopelijk is er via die weg dan snel een oplossing.Â