Op 1 juni is tussen 0.00 en 7.00 onderhoud aan ons netwerk gepleegd, en sindsdien komt er geen internet meer binnen via de glasvezel (het 'glas' lampje brandt niet). Dit blijkt een bredere storing te zijn in mijn buurt.
Het is inmiddels bijna een week later en het probleem is niet opgelost. Als in de online storing checker de verwachte eindtijd wordt bereikt, schuift die automatisch 4-5 uur op. Dat gaat nu al dagen zo.
Niemand kan mij informeren over de status of helpen. De KPN helpdesk kan alleen dezelfde info zien als ik, en weet helemaal niks over de afhandeling. Ook mogen ze me schijnbaar geen noodpakket sturen (met dongel) omdat het een brede storing is. Alleen mijn vrouw krijgt gratis GB's op haar telefoon omdat ze KPN heeft. Hoe moet ik dan internetten (thuiswerken!) als zij weg is??
Als ik KPN Netwerk bel om informatie te proberen in te winnen over herstelwerkzaamheden, wordt ik automatisch terug verwezen naar KPN en wordt de verbinding verbroken.
Gevolg: al bijna een week geen internet, geen noodpakket, en totaal geen zicht op wanneer dit wordt opgelost.
Help?!