Skip to main content

Beste, 

Een aantal maanden geleden hebben jullie ook onderhoud  gedaan. Gezien ik het één en ander via de WiFi heb aangesloten was ik dat kwijt. Omdat ik zelf geen kennis heb van dit alles heeft het mij het nodige gekost om alles weer goed te krijgen.  Ik hoop dat ik nu bij deze onderhoud weer niet alles kwijt ben en zo ja waar kan ik deze kosten declareren?

Ik hoor graag van u. 

Met vriendelijke groet, 

Wim

Hoezo was alles in de war? Waren de wifigegevens veranderd in de Experiabox na dat onderhoud? (Terug aanpassen en alles werkt weer?)

Wat voor kosten zijn er gemaakt dan, mensen ingehuurd?

 


Beste Dennis,

Wat ik begrepen heb is dat experiabox draaide op IPV4 , deze was vol en toen hebben ze de IPV6 gelanceerd hier kunnen meer abonnementen op draaien. De monteur heeft het terug gezet naar IPV 4 en nu doen mijn rolluiken en camera's het weer. Idd de mensen die dit gedaan hebben voor mij moest ik betalen. Vandaar als er nu weer onderhoud word gedaan ben ik bang dat ik weer problemen krijg??


Het gaat waarschijnlijk om 2,4 GHz en 5 GHz WiFi.

En ja... als KPN onderhoud doet en de klant moet vervolgens een betaalde monteur inhuren om alles weer goed te zetten ... dan gaat er toch iets niet goed.

Een paar weken geleden was daar ook al een topic over. Daar was ook een KPN monteur langs gekomen om van alles in te stellen. Klant heeft daar voor betaald. En een paar weken later werd het modem gereset bij onderhoud: alles weg. Ja ... lekker verdienmodel zo. Ik weet niet hoe dat topic afgelopen is.


Hoi @Graag alles behouden . Welkom op het forum.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar dit door is gekomen.  Mocht er in de toekomst toch weer iets geks gebeuren kun je ook onze hulp inschakelen.

Hier op het forum kunnen we je in de meeste gevallen prima uitleggen hoe je een storing zelf kunt verhelpen.