Skip to main content
Vraag

Na overgang van Kabeltex naar KPN problemen in de slaapkamer

• July 4, 2026
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Paar dagen geleden overgegaan van Kabeltex naar KPN,

De ( overigens niet onbeleefde maar beslist niet vriendelijke) medewerker  heeft ,,iets,, niet goed veranderd want heb sindsdien problemen in mn slaapkamer…

dus zou graag nog even zuen komen om dat op te lossen.

ps volgende week ben ik niet thuis, dus graag vanaf 13 juli

Dank daar voor

met vriendelijke groeten 

Rita Huizinga

7 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

@Ritinha 

Heb je een modem/router van de KPN gekregen toen je “overging” ? zo ja, welke ? Dan denk ik dat de (KPN) router/ wifi zender niet voldoende vermogen levert.

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Beste ​@Ritinha problemen in de slaapkamer kunnen we hier helaas niet oplossen, daar zijn andere instanties voor.😎

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2026

☺️, blijkbaar op verkeerde plaats ( geeen idee waar ik nu opzit dan…) 

mn ,,klacht,, geplaatst…

ik vind je reaktie wel grappig …

heb verder geen problemen haha

over en sluit☺️

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Beste ​@Ritinha alle gekheid op een stokje, kun je concreet uitleggen wat je voor probleem hebt met tv kijken in de slaapkamer?

Doe je dat met een fysieke tv-decoder of een app?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 7, 2026

Goedemorgen ​@Ritinha , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Allereerst leuk om te lezen dat je de overstap naar KPN hebt gemaakt alleen wel enorm balen dat je nu problemen ervaart in je slaapkamer. Kun je dit verder toelichten? Ik vermoed ook dat het om het de wifi op je slaapkamer gaat maar dat moet ik eigenlijk wel echt zeker weten. Je kunt hier trouwens ook zelf een belafspraak voor inplannen met onze Helpdesk, dat schakelt vaak wat vlotter bij dit soort problemen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2026

Beste Jan, geen idee hie ik oo ,,dit platform,, was beland, ga volgende week , als ik terug ben van weekje Londen wel hulp aanvragen

kun je mijn gestelde vraag verwijderen? Zo ja , graag!,hihi

danj je 

vr groet

Ritinha

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 9, 2026

We vinden het sowieso leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden hier ook je vraag stelt ​@Ritinha 💪🏻

Je vraag kan ik niet verwijderen maar dat is ook helemaal niet erg hoor. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een soortgelijk probleem ervaren en dan is het alleen maar goed als men hier leest dat men voor dit soort problemen het beste even telefonisch contact op kan nemen met ons!

Voor nu wil ik je in ieder geval nog een hele fijne tijd toewensen in het mooie Londen🙏🏻