Skip to main content

Sinds ik overgezet ben naar KPN heb ik niets aan mijn superwifi.Alles op nieuw contact laten maken met de de box.Het lampje van de wifi gaat uit maar dan heb ik in het geheel geen internet meer.Devsuper wifi heeft altijd prima gewerkt.Het was geregeld door een monteur van KPN.Nu dus bijna jaar later, door overzetten van KPN, werken ze niet meer.

Heb de punten opnieuw aan de box verbonden na box gereset te hebben.Het lampje van de wifi gaat uit op modem V10 en dan heb ik dus geen internet meer.Op dat moment geheel geen wifi meer.nAls ik dan de wifi inschakel door op de zijkant wifi ingedrukt te houden, heb ik het idee dat de super wifi het signaal niet overnemen.Na plaatsing hele huis supersnel internet nu alleen maar problemen.Hoe kan dit?

 


Hoi @Supersnel, wanneer je gebruik maakt van de SuperWiFi punten samen met de V10, dan neemt de SuperWiFi de WiFi van het modem over. Het klopt dus dat het WiFi lampje op de V10 uitgezet wordt. Je kan dan verbinden met het WiFi netwerk van de SuperWiFi's.