Skip to main content

Beste KPN, 

Onder verwijzing naar dit topic  

maak ik op verzoek van een kpn-medewerker een nieuw topic aan omdat de casussen kennelijk toch te verschillend zijn. Na de update van begin vorige week heb ik geregeld ontzettend veel last van een slechte internetverbinding op zowel de ipad als de iphone. Dit terwijl deze apparaten wel verbonden zijn met wifi. Op de router zijn alle lampjes (gewoon) groen (niet knipperend). Wifimanager ook al paar keer aan het werk gezet, evenals het herstellen van de netwerkverbindingen. Alles heeft geregeld maar tijdelijk effect. Ik heb overigens een wifi-versterker. 

Het afgelopen half uur al 3x weer actie moeten ondernemen. Zo langzamerhand is het wel knap vervelend.

Graag een concrete oplossingen, zodat ik weer structureel een goede internetverbinding heb. 

Bedankt voor de moeite. 

Beste ​@wjb en KPN, 

Dat meen ik ook uit de artikelen af te leiden. Maar ik heb ondanks de update nog oude firmware. Ik begrijp dat dat een soort tussenupdate is. Vraag me af of het goed draait op mijn firmware-versie. Ik heb nog wel even de tijd gelukkig. Dank je voor het meedenken! Fijn!

Reageer