Skip to main content

wifi onvindbaar op laptop sinds update van 24 mei jl. Al contact gehad met KPN en diverse zaken aangepast maar zonder resultaat...

Welkom op de community @Judith den Dunnen. Ik begrijp dat Wifi niet meer zichtbaar is op jouw laptop. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Waarvoor heb je de 24e een update gehad? Was dat het modem, Wifi versterkers, de laptop of iets anders?

Je zegt ook dat je al 'diverse zaken’ hebt aangepast, wat heb je precies aangepast? Als we niet weten wat je gedaan hebt is er een kans dat we dingen voorstellen die je al gedaan hebt. Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

 

In onze Kennisbank hebben we ook artikelen die je hierbij op weg kunnen helpen:

 


Ik heb samen met KPN de wifi teruggezet van 6g naar 5g

De update was voor de modem


Welk modem heb je? Bedoel je dat het van Wifi6 naar Wifi5 is gezet? Modems hebben namelijk geen 6G dus dat moet iets anders zijn.

Om met je mee te kunnen denken hebben we echt meer informatie nodig, meer details, meer dingen die gedaan zijn. Zoals gezegd zien wij niet wat jij ziet, dit is nog te weinig om mee te kunnen denken. Ik denk dat het makkelijker is als je ons toch opnieuw belt op 0800-0402. Dan heb je ook direct contact en kan er sneller met je meegekeken worden.


Reageer