Skip to main content
  • Na update van kpn kan ik niet meer streamen 
  • Na update van kpn kan ik niet meer streamen 

Wat streamde u voorheen? Netflix, Disney, eigen content?

Ik streamde viaplay en heb nog een chromecast en een digitale fotolijst maar naar de update doen deze drie het niet meer 

@Tonnie119 

U bent erg summier in uw woorden.

Wat hebt u zelf al ondernomen?

Modem al gereset 

Chromecast ook gereset maar niets helpt 

@Tonnie119 

ViaPlay al eens onder de loep genomen?

Ja ook viaplay al een keer vernieuwd inderdaad 

@Tonnie119 Mooi, he, die app?

Zo overzichtelijk. Zeker op de tablet en TV.

Wil niks anders meer.

Welke modem of Experiabox heb je van KPN? 

Reset dan jou modem en kijken of het streamen wel werkt. 

En heb je ook de goeie WPA 2 of 3 wificode in jou apparaten zitten? 

Want het moet gewoon goed gaan werken. 

En heb je ook bluetooht aan op je apparaten? 

En welke apparaten gebruik je om te gaan streamen? 

Veel succes nog. 

Ik heb de experiabox v10 

Heb ik al gereset en ook dan werkt het niet  en ja ook bloutooht aanstaan op al m'n apparatuur heb een digitale fotolijst ook die doet het niet meer na de update

Welke firmware staat er nu op de Experiabox? 

Waar en hoe kan ik dat vinden?

Dat zie je in het inlogscherm staan, soms onderin anders elders op het inlogscherm @Tonnie119 

Hi @Tonnie119,

Ik heb een aantal vragen voor je, zou je die stuk voor stuk willen beantwoorden zodat wij duidelijk hebben hoe de vork precies in de steel steekt?

• je hebt een V10 en die heeft een update gehad, heb je al gezien welke firmware er nu op actief is?
  • je maakt gebruik van de Viaplay app en die werkt nu niet meer, waar gaat dit precies mis? Wat gebeurt er als je Viaplay wil bekijken? Zie je dan bijvoorbeeld een foutcode?
  • je Chromecast doet het ook niet meer, waar gaat dat precies mis? Hoe ver kom je als je wil casten en krijg je ergens een melding of foutcode te zien?
  • je digitale fotolijst, wat voor merk en type is dat en hoe werkt die precies? Wat lukt er op het moment niet meer?

Goedemorgen, 

Bedankt voor de belangstelling, maar inmiddels doet alles het weer na behoren 

Heel fijn dat het weer in orde is @Tonnie119 en bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊

Reageer