Skip to main content
Antwoord

Na update werken bepaalde apps niet meer via de wifi

• February 3, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik vind het echt raar dat we een update krijgen ik dan vervolgens zelf in het modem moet zien te komen om weer eea aan te passen omdat een aantal apps niet meer werken op de Wifi. Schiet mij maar lek. Gedoe gedoe en nog eens gedoe. Ik ben geen internet wizkid

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Benenbar, welkom op onze community! Vaak is dit gelukkig ook niet nodig hoor. Maar in sommige situaties ontkom je er helaas niet aan. Is het inmiddels gelukt met de instellingen? Zo nee, dan denken we graag even mee. Waar loop je vast?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Hoi ​@Benenbar, welkom op onze community! Vaak is dit gelukkig ook niet nodig hoor. Maar in sommige situaties ontkom je er helaas niet aan. Is het inmiddels gelukt met de instellingen? Zo nee, dan denken we graag even mee. Waar loop je vast?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik lees net het oorspronkelijke topic even, ik maakte wat aannames. Waar loop je precies tegenaan? Wat werkt er niet? Welke experiabox gebruik je?