Skip to main content

Sinds 1 april ben ik verhuisd en KPN aangevraagd. Op 2 april alles proberen aan te sluiten, maar helaas geen resultaat. 

Op 3 april klantenservice gebeld en gevraagd voor een monteur. Deze kan pas 13 april komen!! Dat betekent dus bijna 2 weken zonder tv/radio/wifi. Alleen dit al is erg vreemd dat het zo lang moet duren.

4 april toch maar weer proberen om alles werkend te maken, maar helaas weer zonder resultaat. WiFi herkent de telefoon wel, alleen kan geen verbinding maken.

Klantenservice gebeld en deze vertelde mij dat alles pas geïnstalleerd kan worden nadat de monteur is langs geweest. Dat betekent dus pas na 13 april!! Gevraagd of dat niet geannuleerd kon worden, maar nee hoor. Onmogelijk!??! Heel vreemd dat ik nu betaal zonder dat ik producten heb. Ook vreemd dat ik wel de monteur kan annuleren als ik het toevallig aan de praat krijg, maar dat zei 'em niet kunnen annuleren, zodat ik wellicht wel op tijd internet heb. 

Echt weer een toppunt van klantvriendelijkheid hier bij KPN! 

@Roy81 Wat heeft u inmiddels wel zelf aangesloten en op welk aansluitpunt, ISRA of glasvezel ?


Kpn box  rechtstreeks op   ISRA punt aangesloten


@Roy81  

Klantenservice gebeld en deze vertelde mij dat alles pas geïnstalleerd kan worden nadat de monteur is langs geweest. 

Neem aan dat ook de reden erbij is verteld, bijv. dat de lijn nog niet geactiveerd is, of het aansluitpunt  in orde gemaakt moet worden ? Wat zegt https://tele2-fpi-info.fourstack.nl als u daar uw gegevens invult ?


Inmiddels heeft een moderator gereageerd op het andere topic van @Roy81 


Ja, ik zie het nu ook. Waarom 2 dezelfde topics hierover @Roy81  ?

 


Ik sluit dit topic, we kunnen daar verdergaan.