Skip to main content

Ik kocht een nieuwe telefoon via KPN hebben jullie ook mijn abonnement aangepast ik wil mijn oude abonnement terug met oude voorwaarden want dat is gunstiger.

Dat kan niet. Een nieuwe telefoon betekend een nieuw abonnement. 


Ja maar dat is waardeloos ik kies een telefoon uit bij KPN betaal hem gewoon. Maar nu heb ik 2 gig ipv 10 ik voel me zwaar gedupeerd en ga wel ergens anders mijn belletjes regelen


Je kunt je huidige abonnement wel omhoog zetten. Dat kan 1 maal per maand volgens mij. Ik kan dat zelfs met mijn abonnement uit 2017.

 


Beste @Reinier Wassenberg, welkom! Heb je ook geen nieuw contract meegekregen? Daar staat doorgaans wel in vermeld wat je afneemt bij ons. De medewerker bij wie je hebt verlengt, moet dit echter ook gewoon doornemen met je. Hoe heb je je abonnement aangeschaft? Als dat via de website, chat of telefonisch is gedaan, kan je deze gewoon binnen 14 dagen annuleren. Neem dan even contact op met 0800-0402. Als je je abonnement in de winkel hebt verlengd, kan je terug naar de winkel. Voor zover ik weet, nemen zij alleen toestellen terug die nog gesealed in de doos zitten.Â