Skip to main content



 

 

Welkom hier @Bakker75, Wat balen dat de Netflix App niet goed functioneert. Kun je iets specifieker omschrijven wat er precies gebeurt tijdens een storing. Bijvoorbeeld haperend, stilstaand of blokkering beeld. 
Hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox? Laat het maar weten in een reactie. 
 


Hi @Bakker75! Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het inmiddels via een andere weg hebt geregeld. Ander hoor ik het graag:blush:


Hallo Lisa,

sorry dat ik nog niet gereageerd had. 
Ik heb inderdaad al een antwoord gekregen via de klantenservice van KPN. Ik heb gebeld met de klantenservice. 
ik begrijp dat het aan een update ligt van de tv ontvanger. De medewerker van KPN had hier zelf ook problemen mee. Het is voornamelijk bij het kijken naar Netflix. Dan springt de tv ontvanger ineens op blauw scherm en gaat ie configureren. 
Ik begrijp ook dat hier nog geen oplossing voor is. 

Klopt dit? 
 

mvg Anita 


Hoi Anita! Mijn collega heeft helemaal gelijk. Het is een bekend probleem. Het verwijderen en opnieuw installeren van de software kan een (tijdelijke) oplossing bieden. We onderzoeken momenteel dit probleem. Zodra er een oplossing pushen we die vanzelf naar de ontvanger toe. 


Ah! Ik had onlangs ook dat ie er spontaan uit klapte bij het starten van een programma (docu Nina Simone)… ik was zelfs niet meer ingelogd!

Denk dat ik de app in de TV zelf maar ga gebruiken.


Wij keken het ook via de app en daar hadden wij veel problemen mee.

we kregen nu de tip om het via kanaal 200 (Netflix) te kijken. Hier zou je minder problemen mee moeten hebben, maar het lost het probleem nog niet op.

Bedankt Lisa voor je reactie. Dat kunnen we ook nog proberen om de software opnieuw te installeren. Ik ben allang blij dat het niet aan ons ligt, maar dat meer mensen er problemen mee hebben.


Dat is inderdaad een goede tip, Netflix kijken via kanaal 200. Hopelijk fungeert dit als tijdelijke oplossing.Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is dat het een softwarematig probleem is die niet alleen bij jullie speelt. 
We hebben hier een verzameltopic voor. In dit topic worden alle op of aanmerkingen verzameld en wekelijks doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de update. Zodra er meer bekend is over en mogelijke oplossing, laten we het daar weten. Je kunt dit topic dus in de gaten houden voor updates! 


Hallo,

Ik heb telkens storing via kanaal 200, ik word er telkens uitgegooid en heb nu 6x opnieuw in moeten loggen in ong een half uur. Dit is niet voor het eerst. Wat gaat hier toch mis? 

 


Ik word hier ook helemaal gek van. Gaat KPN mijn Netflix abonnement betalen? Want ik heb nu geen zin meer om te kijken, maar kosten lopen door. @KPN: doe eens wat. Dit duurt al zo lang. Ik heb hier al eerder over geklaagd. Dan krijg ik een bericht dat jullie er op terugkomen. Vervolgens? Doodse stilte 🤮En dit is via kanaal 200

 


Hi @muis2710 en @Jw0219! Het is een bekend issue. We onderzoeken dit momenteel nog. Zodra er meer bekend is over dit issue, laten ik het hier weten!


Thuis heb ik precies hetzelfde probleem als @Jw0219. Ik kijk via het kpn kastje, maar na iedere aflevering van een serie krijg ik de eerder genoemde foutmelding in beeld en moet ik opnieuw inloggen. Het is wel een erg vervelend probleem dat steeds weer terugkeert, dit is namelijk niet de eerste keer dat ik hier last van heb.

 


Ook ik heb nu al weken dat ik steeds moet inloggen bij Netflix. 

Vaak word ik er ook weer uitgegooid met als melding’ storing netflix app’

Dit alles is begonnen na de update/vernieuwing van KPN.

Erg vervelend, en hopelijk niet de bedoeling van KPN om via hun een Netflix abonnement te moeten nemen.

Hoop dat dit snel wordt opgelost.


Dito...... Al weken..... 


Ook hier zojuist weer storing.  Weer opnieuw 2x moeten inloggen. Resetten helpt niet of even. Bij Telfort nooit een probleem gehad, nu constant. Ik lees dat het al een meer dan een maand aan de gang is. Is het zo moeilijk om dit op te lossen? Baal ervan, want zo enerverend in de tv niet na 00.00 uur s nachts. 


Thuis heb ik precies hetzelfde probleem als @Jw0219. Ook de getoonde melding is hetzelfde. Ik kijk via de mediabox ARRIS VIP 2952 V2 via kanaal 200, maar na iedere aflevering van een serie krijg ik de eerder genoemde foutmelding in beeld en moet ik opnieuw inloggen. Het is wel een erg vervelend probleem dat steeds weer terugkeert, dit is namelijk niet de eerste keer dat ik hier last van heb.

Voorheen bij Telfort geen probleem, overschakeling naar KPN is dus niet echt een verbetering.

Mede gebruikers in onze groep die van ZIGGO gebruik maken hebben dit probleem niet, toch maar overstappen dan!?

 


Thuis heb ik precies hetzelfde probleem als @Jw0219. Ook de getoonde melding is hetzelfde. Ik kijk via de mediabox ARRIS VIP 2952 V2 via kanaal 200, maar na iedere aflevering van een serie krijg ik de eerder genoemde foutmelding in beeld en moet ik opnieuw inloggen. Het is wel een erg vervelend probleem dat steeds weer terugkeert, dit is namelijk niet de eerste keer dat ik hier last van heb.

Voorheen bij Telfort geen probleem, overschakeling naar KPN is dus niet echt een verbetering.

Mede gebruikers in onze groep die van ZIGGO gebruik maken hebben dit probleem niet, toch maar overstappen dan!?

 

Je zou haast overwegen om over te stappen. Altijd dik tevreden geweest met Telfort, maar sinds het KPN is, best vaak storingen en niet alleen met Netflix. 


@Xannie60 

Voor de Netflix app hoef je natuurlijk niet over te stappen. Er zijn nog meer wegen om Netflix te krijgen.

Bv via je laptop, smartphone of tablet. En dan naar je tv streamen met Chromecast.

Of met de app in je Smart-televisie zelf!


Ik heb hier sinds afgelopen maand ook last van, Netflix crasht dan opeens via ‘Apps op TV’. Is er al meer bekend vanuit KPN?


@Xannie60

Voor de Netflix app hoef je natuurlijk niet over te stappen. Er zijn nog meer wegen om Netflix te krijgen.

Bv via je laptop, smartphone of tablet. En dan naar je tv streamen met Chromecast.

Of met de app in je Smart-televisie zelf!

Ik vind het fijn om op de tv te kijken. Via app of kanaal 200 loopt Netflix regelmatig vast. Het werkte goed en nu ineens steeds storing....😔


Ik heb een Smart tv uit 2019. En ik gebruik voor Netflix nu die app en niet meer die in de ontvanger. Voor Youtube deed ik dat al.

Maar ik denk dat ik wel weer de app in de ontvanger ga gebruiken zodra die weer (goed) werkt.


Gisteren was het helemaal bal met Netflix. Ik wilde na zoeken iets gaan kijken via kanaal 200 en werd er uitgegooid, nadat ik het selecteerde. Daarna via de app. Weer ingelogd... Pfff.... Wat ik wilde kijken aangeklikt en bam! De hele boel sloeg vast. Geen beweging meer in te krijgen. Het tv kastje (Arris) opnieuw gereset en het maar niet meer geprobeerd. Wat een drama zeg! 😭


Zojuist mijn samsung aan internetkabel gekoppeld en via de backslash app op de mobiel kan ik nu Netflix gebruiken, die wel stabiel werkt i.t.t. die van KPN. Hiermee heb ik niet ook nog de Samsung afstandsbediening nodig.

Goeie tip, PeterG.


Waardeloos, Netflix is niet meer te bekijken, tijd voor een andere provider!


tijd voor een andere provider!

Ik zie het verband niet, @haprins . De enige andere provider met een Netflix app in hun ontvanger (alleen de Next en XL) is Ziggo.

Je kunt Netflix ook nog kijken via

Chromecast (streamen van af laptop met G. Chrome of v.a. tablet/smartphone)
De Netflix app in je televisie gebruiken (die werkt hier perfect via KPN)


Het is weer de hele avond raak, wanneer komt er een oplossing hiervoor