Skip to main content



 

 

KPN,

ik heb hier meer dan een maand geleden al over geklaagd. Jullie zouden aan een oplossing werken. Hebben jullie na deze tijd nog steeds niets gevonden en opgelost? Nieuwe klanten werven is belangrijker, ik weet het. Maar deze service voor bestaande klanten is gewoon onacceptabel. We krijgen alleen een antwoord van jullie om ons zoet te houden. Hopelijk houden we ons koest. Iedere keer als ik Netflix kijk via kanaal 200 word ik er zeker tweemaal uitgegooid. En steeds weer inloggen met jullie afstandsbediening doet niemand niet voor zijn lol.

graag antwoord

JWS0219


Ik heb gisteren gebeld met kpn nadat ik weer 5 opnieuw moest inloggen, de medewerker heeft mij geholpen bij een hard reset van het kastje,  tot nu toe werkt alles weer.  Maar afwachten of het zo blijft


Ik heb gisteren gebeld met kpn nadat ik weer 5 opnieuw moest inloggen, de medewerker heeft mij geholpen bij een hard reset van het kastje,  tot nu toe werkt alles weer.  Maar afwachten of het zo blijft

Ook al eerder uitgevoerd.  Dacht ook even dat het werkte. 


Ik heb dit probleem nu ook sinds een paar dagen. Dit forum geeft niet het vertrouwen dat er snel een oplossing gaat komen.  Jammer.

 

 


Hoi allemaal! Wat naar zeg. Het is een bekend issue waarvoor we nog geen oplossing hebben. Na een reset werkt het vaak weer enige tijd, totdat je weer uitgelogd wordt:expressionless:
Ik vraag even na wat de status is van dit issue. Wellicht kunnen jullie ons helpen met het vinden van de crux. Jullie horen nog! :blush:


Goedemorgen KPN, ik lees hier hele ontevreden reacties, al maanden, wellicht handig om dit even op te lossen. Technisch was het bij telfort TOP, nu zitten we met een soort van Ziggo-achtige Telfort onder de naam KPN. Dat kan niet de bedoeling zijn. Doe wat, en laat weten dat u wat doet en wanneer het opgelost is. Stil blijven is niet heel sterk.


2 jaar later en nog steeds werkt de app niet goed, en ik zie geen verbetering,

netflix en videoland (nieuwe app is nog trager), lopen vast, na reset gaat het meestal weer goed, maar moet bijna elke dag de reset knop gebruiken zodra ik 1 van de apps wil gebruiken….🙄