Skip to main content
Vraag

Netwerk zien in MijnKPN app of online lukt niet

• March 31, 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Ik wil graag mijn wifi versterkers, modem wachtwoorden van de netwerken zien in de app of online, maar dat lukt niet. In de app krijg ik steeds er ging iets mis… probeer het nog een keer. Online kan ik het niet vinden en met de wifimanager wordt er aangegeven dat de snelheid ok is maar dat ik geen internet heb. Wanneer ik naar een algemene site als nu.nl ga dan werkt dat wel, ik heb dus wel internetverbinding. Wie weet hoe dit op te lossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Laura1000.

Wat lastig dat je er niet uit komt met de MijnKPN app en de Wifi Manager. Hoe staat het er nu voor?

Welk modem en welke wifi versterkers heb je? In onze Kennisbank vind je ook veel informatie over inloggen in je modem, zodat je bij je wifi gegevens kunt. Misschien kom je daarmee verder! Je kunt jouw type modem aanklikken in deze lijst voor meer informatie.

Voor snellere hulp kan je ook een terugbelafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.