Skip to main content
Beantwoord

Netwerkkabel kapot en daarna veel onduidelijkheid wanneer het is opgelost

• February 20, 2026
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Goedendag wij hebben vanochtend melding dat er een netwerkkabel kapot zou zijn nu kreeg ik t bericht om 9.40 vanochtend uur later dat t opgelost zou zijn .. nu eind van de dag nog steeds geen internet 2x kpn klantenservice al gebeld is al 2x een melding van gemaakt ook op de storingpagina geeft die aan dat t opgelost is maar bij kpn zeggen ze dat er nog steeds storing is . Hoe lang gaat dit duren en waarom word je zo weinig op de hoogte gehouden 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@W Oosterbroek, welkom allereerst bij onze community. 

Een paar dingen om het duidelijk te krijgen: 

• Wat bedoel je met een netwerkkabel? Een kabel bij jou thuis? Of de kabel buiten jouw huis naar ons netwerk? Ik gok dat laatste, maar wil het zeker weten
  • Wat zegt onze storingspagina als je je gegevens invult? Storing bij KPN? Check internet en overige storingen
  • Zou ik je postcode mogen en woonplaats zonder huisnummer? Dan kan ik kijken of er daar iets aan de hand is

Ik hoor graag van je. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 23, 2026

Hi ​@W Oosterbroek, welkom allereerst bij onze community. 

Een paar dingen om het duidelijk te krijgen: 

• Wat bedoel je met een netwerkkabel? Een kabel bij jou thuis? Of de kabel buiten jouw huis naar ons netwerk? Ik gok dat laatste, maar wil het zeker weten
  • Wat zegt onze storingspagina als je je gegevens invult? Storing bij KPN? Check internet en overige storingen
  • Zou ik je postcode mogen en woonplaats zonder huisnummer? Dan kan ik kijken of er daar iets aan de hand is

Ik hoor graag van je.Â