Skip to main content
Vraag

Niemand kan mij meer vertellen over de internetstoring in mijn postcodegebied, wat is de status?

• December 4, 2025
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik bel al 3 dagen met 0800-0402 over een storing in mijn postcodegebied niemand weet er iets van bij kpn niet waar, wat , wanneer, standaard steeds met 12 uur verlengd, het lijkt mij absurd dat dit al 4 dagen moet duren ? Mijn bedrijf ligt plat…weet iemand iets ? 

4 reacties

• December 4, 2025

Bedrijf? Dan zou je een zakelijk KPN EEN abonnement moeten hebben. Daarbij heb je 4G backup via een dingel achterin de Experiabox/KPN Box. Dat heb jij niet? Of werkt dat niet? Of niet snel genoeg?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Nee ik heb nu het abonnement op privé staan..

• December 4, 2025

Nee ik heb nu het abonnement op privé staan..

Dat is dan je eigen fout. Bij een particulier abonnement zal je gewoon af moeten wachten. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 5, 2025

Hi ​@DeeMJ, welkom allereerst bij onze community. 

Marlon92, wat een onnodig onaardige reactie van jou. Ik vraag je wederom om hier op te letten! Zakelijk of niet, een terechte vraag over de duur van de storing. 

@deemj Ik begrijp dat je op de KPN storingssite ziet dat de oplosdatum steeds wordt verschoven sinds 4 dagen. Is dit inmiddels opgelost? Anders kijk ik dit graag voor je na als je je profiel invult met je postcode en huisnummer. 

Ik hoor hier graag van je.