Skip to main content

Hier hetzelfde maar omdat alles werkt enkelt er maar 3 apparaaten weergegeven worden in de app ipv 8 of 9 incl 3 superwifipunten  maar alles wel verbonden is ga ik niet over tot resetten etc etc dus het is wel iets watcblijkbaar in de app zit

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het probleem is reeds doorgegeven lees ik. Voor nu heb ik hier geen antwoord op helaas. Mocht er iets anders zijn, dan hoor ik graag waar ik je mee kan helpen!


@patrickal  @Niek_ 

Telefoons en tablets kunnen hun identiteit verbergen door een willekeurig MAC-adres uit te zenden. Op die manier kan je niet ‘gevolgd’ worden. Hierdoor herkent ook de app KPN Thuis dit device niet meer, met onzichtbaarheid als gevolg.

Dit kan je uitzetten. Zoek in de WiFi instellingen op de telefoon/tablet naar MAC-adrestype (Android) of Privéadres (iOS)


Dat is mij al bekend , dit staat goed maar geeft geen verandering ook geeft hij sommige tv ontvangers niet weer ondanks dat deze het goed doen en verbinding hebben, ik ga ook niks veranderen eraan daar alles wat verbinding heeft het goed doet ook de apparaten diehij niet ziet blijkbaar.


Reageer