Skip to main content

Heb KPN gebeld om te vragen of ik korting kan krijgen als trouwe klant,na doorverbonden te zijn krijg ik Eva van de kpn aan de lijn ze zegt dat het alleen maar kan met husselkorting ik zeg tegen haar dat ik die husselkorting niet wil maar gewoon een korting op alle producten waar ik gebruik van maak,daarna vraagt ze of ik ook gebruik maak van een soort app waarmee je muziek af kan spelen ik zeg nee toen zei ze dan kan ik je 3 maanden 18 euro per maand geven er volgt dan nog een mail waarin de korting vermeld staat,wat denk je na 3 maanden ga ik ruim 5 euro per maand meer betalen,zulke kortingen mag je houden kpn,jammer dat jullie zo met je trouwe klanten omgaan.

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Gelukkig is de periode van iedereen korting geven voorbij. Want wie betaald die kortingen denkt u? Juist de andere klanten. Overigens heeft u toen u klant werd ook een welkomstaanbieding gehad. U begrijpt ook vast wel dat iedere klant korting geven echt niet kan.


Hallo @Frankstrijk Welkom op het KPN Forum en dank voor het aanmaken van een topic hier. Ik gun vanzelfsprekend iedereen zijn voordeeltje en ik snap heel goed dat je als klant zoekt naar een scherpe prijs. Nu kunnen we nieuwe klanten vaak verwelkomen met eenmalig welkomstaanbod. Toen jij klant bij ons werd zul je ook zo'n aanbod hebben gehad. Doorlopend korting is inderdaad uitdelen is lastiger, als je bedenkt dat we veel ballen in de lucht hebben te houden. We willen kwaliteit leveren tegen een concurrerende prijs. Dat betekent in ons geval dat we wellicht niet de goedkoopste zijn, maar ons ook niet als prijsvechter profileren. 

Als ik het zo lees heeft de collega die je hebt gesproken in elk geval heel moeite gedaan om met je mee te denken en je toch van een mooi aanbod te voorzien. Jammer dat dit niet aansloot bij je wensen. Wellicht is je huidige pakket al scherp geprijsd en als het nog steeds aansluit bij je huidige gebruik is dat ook veel waard. 

 


Reageer