Skip to main content

KPN wat een slechte service bieden jullie aan trouwe klanten!!!! Wij zijn al sinds 20 jaar vaste klant bij de KPN en op dit moment zelfs ons alles in 1 pakket voor 2 huizen. Daarnaast hebben we beiden ons mobiele abonnement bij de KPN. Nu hebben we voor onze nieuwe woning mega veel ellende gehad om dit aan te laten sluiten. Fout na fout en in totaal zijn er 4 afspraken met monteurs geweest. We hebben vrij moeten nemen om op het adres aanwezig te zijn, buren in moeten schakelen omdat de meterkast bij hun in een schuur zat en ga zo maar door. Gelukkig is het uiteindelijk gelukt en werkt alles sinds deze week. Vandaag ontvingen we de eerste nota en tot onze verbazing zagen we dat we 25 euro aansluitkosten moesten betalen. We dachten nog we bellen de KPN, leggen het voor en ze gaan dit bedrag restitueren. Jammer maar helaas…. dit zijn de regels en we kunnen hier niet van afwijken……. hoe is dit mogelijk?????? Hoe klant onvriendelijk is dit….  

PS en een klacht indienen blijkt ook onmogelijk!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik heb ook meerdere abonnement lopen bij KPN, toch moet ik ook aansluitkosten betalen als ik een nieuw abonnement erbij neem, wat is daar vreemd aan? Staat toch netjes op je orderbevestiging vermeldt? 

En wat kan KPN er aan doen dat je meterkast bij de buren zit?

Je kunt beter even duidelijk omschrijven wat er allemaal mis is gegaan en waarom er 4 monteurs bezoeken nodig waren. (alsof kpn dat leuk vind, de komende 2 jaar aan abo kosten die je betaalt gaat alleen al op aan de monteurskosten die nu gemaakt zijn)

Misschien dat een webcare medewerker dan nog uit coulance wat kan regelen, maar direct “trouwe klant” roepen kom je niet ver mee. 


Dag F, welkom op het forum. 

Wat is hier precies aan de hand? Ik lees dat er 4 monteurs langs zijn geweest om dit uiteindelijk op te lossen, zou je dit willen toelichten? 

Hoe het mogelijk is dat er aansluitkosten in rekening worden gebracht? Dat wordt altijd in rekening gebracht bij het aansluiten van een nieuwe verbinding. Verhuizingen zijn hier een uitzondering in. Was hier ook sprake van een verhuizing? Dan denk ik graag mee. Of begrijp ik het goed dat jij nu 3 KPN verbindingen hebt op je naam in 3 verschillende huizen? 

Ik hoor graag van je en denk met plezier mee aan een oplossing. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Eventueel ook met het oude adres indien het om een verhuizing gaat. 


F, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.