Skip to main content
Vraag

Niet goed geholpen via de telefonische klantenservice voor verschillende problemen

• August 27, 2026
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Robert Bos
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Er is sinds afgelopen vrijdag een ticket aangemaakt over het feit dat ik geen andere keuze meer kan maken wbt mijn keuze voordeel die momenteel Netflix is en dat wil ik veranderen in disney plus standaard. Iedere keer wordt er gezegd door jullie systeem dat er een bestelling loopt???? En dat ik moet wachten?? Er loopt helemaal niks aan bestellingen!! Daarbij heb ik al een paar keer gebeld en wordt gezegd dat de ticket is gesloten zonder dat het is opgelost. Gisteren26-7-2026 werd ik terug gebeld door een medewerker van jullie en die laat mij 20 minuten in de wacht staan zonder tussendoor even iets te zeggen en verbreekt daarna zonder pardon de verbinding!!!! Ik heb besloten om met al mijn producten weg te gaan bij jullie en EIS nu een compensatie in geld voor al die tijd dat jullie producten schandalig werken zoals het vele malen uitvallen van de randapparatuur en het slecht werken van de tv decoder en ga zo maar door dat het ik ook al HEEL VEEL keren over gebeld naar de klanten service is schandalig slecht en ben gewoon uitgelachen door jullie aan de telefoon. Mischa ik niks horen binnen 5 werkdagen per mail of per telefoon dan zal ik mijn belangenbehartiger moeten informeren en actie gaan ondernemen want jullie hebben tegenwoordig nergens meer om!!

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 27, 2026

Hallo ​@Robert Bos, op het forum helpen klanten elkaar en is geen onderdeel van de klantenservice. Inhoudelijk kunnen we niets voor je doen. Ik raad je aan om melding te doen via dit formulier.

Robert Bos
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2026

Joep in ieder geval bedankt voor het reageren. Ik zou denken dat dit forum ook werd bekeken door kpn maar kennelijk is dit niet interessant voor die mannen?? In ieder geval bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 27, 2026

KPN medewerkers kijken wel eens op de chat, maar doen dit buiten werktijd, zonder systemen om vrijwillig mensen te helpen. Soms kan een moderator het issue doorsturen naar de juiste afdeling mits je jouw profiel hebt gevuld met je gegevens. Dit kan verder niemand zien. ook niet de KPN medewerkers die hier rond dwalen om andere te helpen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 28, 2026

Het forum wordt wel degelijk ook door de KPN bezocht ​@Robert Bos 
Alleen wat jij wilt kunnen ze niet voor je doen en de beste oplossing is om een klacht in te dienen met de link die ​@Joep1965 hier schrijft.

Robert Bos
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2026

KPN is een arrogant bedrijf geworden met arrogante mensen erin. Ik heb nu al 3 keer een terugbelverzoek neergelegd ik word wel gebeld op die tijd dat ik vraag. Nadat ik mijn probleem voor de zoveelste keer heb voorgelegd bij hun ,zeggen ze ,we leggen het wel bij de desbetreffende partij neer en meestal geven ze wel binnen een paar minuten antwoord en dan bel ik u terug??? Daarop vraag ik natuurlijk weet je zeker dat je terugbelt? Waarop de medewerker zegt natuurlijk bellen wij u terug zeker weten.!!! Maar zoals altijd ze verrekken het om terug te bellen. Ik betaal verdorie bijna € 150 per maand aan producten van hun en soms € 160 ligt eraan wat ik aan streamen diensten bijbetaal!! Ik ben ook nog een prioriteit klant! maar ik ben met drie weken ben ik toch weg. Ik heb ieder geval een product al opgezegd en ik ga met m’n andere twee producten ook nog weg. Ik ga mijn advocaat inschakelen en ik eis gewoon geld terug en als er inderdaad mensen van KPN op deze forum meekijken laat ze dan maar eens contact opnemen met mij geïnteresseerd zijn in mijn problemen? het enigste wat ik nu nog wil is gewoon twee maanden gecrediteerd krijgen daar ik geen kijkgenot heb gehad van mijn producten continu storingen continu modems wisselen ik heb al meerdere klachten neergelegd en er wordt totaal niks aan gedaan ongelofelijk wat een bedrijf

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi Robert, welkom op onze community. Wat vervelend dat je je abonnement niet kon aanpassen en mijn collega's je daar ook niet goed bij konden helpen.

Inhoudelijk kan ik je er hier niet zo goed mee helpen, ik begrijp dat het wijzigen van je abonnement niet meer relevant is maar je nog wel een vergoeding wilt. Daarvoor zul je toch echt bij mijn telefonische collega's terecht moeten.

Deze community is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.

Robert Bos
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2026

beste thomas,ik wil nog steeds voor de resterende tijd dat ik bij jullie zit mijn thuisvordeel verandered willen zien in disney plus standaard!!jij zegt ook” maar je nog wel een vergoeding wilt. Daarvoor zul je toch echt bij mijn telefonische collega's terecht moeten??”maar dat heb ik al allemaal gedaan en zelfs een klachten formulier ingevuld en er wordt gewoon niks gedaan naar mij toe de klantenservice is zo slecht dat ze niks mogen en kunnen van uit die possitie en ik zou terug gebeld worden vanwege mijn klacht maar ook helemaal niks!!!!!!!en dit bedoel ik met dat kpn echt helemaal niks meer waard is qua hun woord van belofte kpn is een bedrijf geworden dat je niet meer kan geloven met wat ze beloven.als jij thomas het tegendeel wilt bewijzen gelieve dit bericht en de vorige aan de juiste mensen in het bedrijf kpn door te geven???als jij dan ook echt van kpn bent???

JanD
Wijsgeer
  • September 2, 2026

als jij dan ook echt van kpn bent???

Beste ​@Robert Bos , ​@Thomas van KPN is een medewerker van KPN met een functie als moderator van dit forum, zoals je in zijn titel kunt zien.

Dit forum is geen helpdesk van KPN, maar een forum voor en door consumenten, meestal klant van KPN of xs4all

Een moderator van KPN is in de titel altijd te herkennen aan

naam van KPN moderator