Skip to main content

Beste kpn, jl mei heb ik weer een tv abonnement aangevraagd, tel bij 1 van uw medewerkers, dar heb ik gevraagd om mijn tv weer toe te voegen aan mijn internetabonnement en gezegd dat ik de eerste 3 maanden korting niet wilde daar wij maar 6 mnd in de zomer gebruik maken van tv, en ik per maand wilde opzeggen, dat was geen probleem zij hij, maar ik kon toch gebruik maken van de korting, ik vertelde hem dat ik fat niet wilde maar gewoon een abonnement voor 6 mnd. Daar wij de wintermaanden nov tot mei niet aanwezig zijn en ik geen jaarcontract wilde, gezien mijn eerdere ervaringen.

dit in vertrouwen geaccepteerd en afgesloten.

nu jl 18 oktober gesproken met uw medewerker Richard ****** om het tv gedeelte van mijn contract te schrappen maar wat ik al verwachte dit ging noet want ik had een jaar contract

dus nu ga ik de komende wintermaanden wel het volle bedrag van 63 euro betalen terwijl ik geen gebruik maak van tv

dit is tegen de gemaakte afspraak in die gemaakt is met uw medewerker in mei 2019

Richard heeft mij geadviseerd u een mail te sturen daar hij niets voor mij kon doen.

maar een vaste klant als ik kun je hirmee niet wegsturen

gaarne een goed contact

tel 06****** jj Roekamp Hilversum

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dag J, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na om te zien waar dit mis is gegaan. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Een nieuw abonnement is de eerste 12 maanden nooit maandelijks opzegbaar. Dat kan niet eens. Een abonnement afsluiten voor 6 maanden kan niet eens. Onmogelijk.