Krijg een mail van KPN dat Roamler het pon kastje komt vervangen. Maak netjes online een afspraak voor vrijdag 31-05-24. Wordt bevestigd en rij daarom speciaal van de camping naar huis. Heen en terug is dat 300 km. Arriveer 30-05 thuis en daar verteld mijn buurvrouw, dat ze hierover ook een mail heeft gekregen. Ze is niet clever met internet, dus denk bel even voor haar, dan kan Roamler dit gelijk bij twee klanten vervangen. Telefoniste zegt “ O, ze komen niet “ kan ik U verder nog helpen en bent U tevreden. Neen natuurlijk niet, ben hier speciaal voor naar huis gegaan. ik verzoek haar dit dan ook te regelen en me terug te bellen. Nou dat heeft ze dus niet gedaan. Nog een mail gestuurd naar de support van Roamler. Maar die gaven echt een kul antwoord. U heeft gebeld donderdag en er staat in het systeem dat U weet, dat we niet komen. Dit is toch geen manier van doen. Online een keiharde afspraak plannen en dan niet komen, zonder een bericht te sturen. O, ja er stond ook nog in de replay van Roamler “ we wilden een sms sturen” maar in het systeem staat, U heeft gebeld. Heb zelf jarenlang in de ICT gewerkt. Een advies voor KPN en Roamler is de administratieve organisatie rondom de vervanging van de kastjes te verbeteren en als monteur ziek wordt. Niet op het allerlaatste moment je planning aanpassen.
met vriendelijke groet,