Skip to main content

Sedert 28 augustus verhuizing van glasvezel internet, tv en vaste telefoon aangevraagd. Zou op 11 Sept een monteur op het nwe adres komen om alles aan te sluiten.  Geen monteur geweest, gebeld met klanten service, monteur zou nu op 17 september komen .  Niet geweest, weer gebeld met klanten service. Antwoord: 17 september? Nee hoor, geen afspraak bekend. Werd opnieuw afspraak gemaakt voor 27 september en ja hoor weer niemand, zelfde antwoord , geen afspraak in het systeem.  Wilde toen mijn abbo opzeggen maar kreeg als antwoord dat ik een afkoopsom moest betalen omdat ik een 2 jaar kontrakt had. Verbinding werd door klantenservice verbroken. Kreeg gelijk 2 mailtjes dat mijn verhuizing was gecanceld en dat mijn abbo op het oude adres ongewijzigd doorliep .  Ik heb een klacht ingediend en werd door een leidinggevende terug gebeld, die heeft de verhuizing terug in het systeem gezet en een noodpakket Digitenne aan ons gestuurd. Aansluiting was opnieuw ingepland op 10 oktober. Drie mailtjes ontvangen, 1e uw aansluiting is gereed, 2e sluit uw apparatuur aan (gelijk gedaan na 1e mail), 3e uw aansluiting is geactiveerd MAAR u heeft uw apparatuur niet aangesloten .  Mijn glasvezel kastje geeft echter aan dat GLAS niet geactiveerd is, er brand geen lampje . Wederom met klantenservice gebeld, antwoord: vandaag afwachten, maandag 14 oktober komt er een monteur tussen 8 en 12.  Wat schetst mijn verbazing, krijg een mail dat de monteur op donderdag 17 oktober komt. Gebeld met klantenservice, Nee hoor  er staat niets gepland op maandag 14 oktober. Ik wilde een leidinggevende spreken omdat het nu wel heel erg belachelijk wordt, ik zit sedert 11 september zonder tv internet en telefonie .  Het Digitenne pakket werkt ook niet omdat er in onze regio GEEN signaal is.  Leidinggevende spreken is onmogelijk. Fatsoenlijk omgaan met klanten blijkbaar ook onmogelijk. Je abbonement opzeggen omdat kpn je telkenmale inde steek laat en je bedonderd, is ook onmogelijk. Wat WEL mogelijk is, is je abbonementsgeld gewoon afschrijven alsof je alle diensten ter beschikking hebt. 

Ben ik tevreden met kpn? NEE

Dien ik hierbij een klacht in? JA

Zal ik hierna nog diensten van KPN afnemen? NEE, nooit of te nimmer meer .

Goedemiddag @PeterLH J, bedankt voor jouw bericht en welkom op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai.

De manier waarop dit allemaal is verlopen, verdient zeer zeker niet de schoonheidsprijs en ik schrik er zelf ook wel van. Dat je niet tevreden bent en hierna geen diensten meer van ons afneemt, betreur ik natuurlijk maar anderzijds vind ik het ook begrijpelijk. Hoe pijnlijk het ook is om dat toe te moeten geven. Het is me niet helemaal duidelijk of je ook al een nieuwe klacht hierover hebt ingediend maar zo niet, dan kun je daarvoor dit formulier gebruiken.

Ik werd afgelopen zaterdag ochtend gebeld dat de afspraak van donderdag 17 oktober niet doorging, maar dat de monteur op maandag de 14e al kon komen. Vandaag kwam er ECHT een monteur, hij had al snel door dat er op de muur een verkeerde NT kast zat van een andere provider. Ook bleek dat er in de centrale een verkeerde schakeling was gezet. De Monteur heeft alles hersteld en getest, wij hebben nu weer tv internet en vaste telefoonlijn. Hij heeft eea gerapporteerd, nu is mij door kpn een maand terugbetaling in het vooruitzicht gesteld. Ik wacht wel af of ik dit inderdaad ontvang. Maar ik heb nog steeds geen excuses ontvangen voor de slechte en botte behandeling door KPN (medewerkers). Ik dien mijn contract uit en ga dan op zoek naar een andere (hopelijk betere provider)  Ik heb het echt helemaal gehad met deze (KPN) provider. Ze hebben talloze malen de kans gehad om mijn klacht(en) serieus te nemen en mij normaal tegemoet te treden, maar hebben daarvan geen gebruik gemaakt. Jammer

In ieder geval fijn om te lezen dat er vandaag alsnog een monteur is geweest en dat alles inmiddels werkt zoals je dat zou mogen verwachten @PeterLH J. De weg daar naartoe was er overduidelijk eentje met vele hobbels en in dat kader alle begrip voor jouw sentiment met betrekking tot KPN. Als jou is toegezegd dat je de abonnementskosten voor de periode van een maand terugkrijgt, dan kun je er van uitgaan dat dit wordt geregeld. Al snap ik gezien de historie ook je scepsis. 

Reageer