Skip to main content

Niet tevreden over huidige gang van zaken met betrekking tot glasvezel abonnement

• December 4, 2025
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

5 reacties

wie kan dit op zich nemen op dit zeer grote probleem  oplossen , zonder de vinger naar ons of de Vve te geven 

we hebben voor de duidelijkheid nog geen glasvezel in de appartement zelf in de meterkast  benedenen in de centrale ruimten 

• December 4, 2025

KPN kan een stopcontact in de meterkast plaatsen. Dat doet een monteur van KPN gratis.

Maar de kabel naar het appartement moet je zelf oplossen. Die COAX kabel moet er op 1 of andere manier toch uit. KPN gaat dat niet doen als die vast zit.

Die telefoon draad... is dat echt een kabeltje met maar 4 draadjes er in? Is dat niet stiekem een utp kabel? 

Als alternatief kan eventueel over een moca setje nagedacht worden. Of de kabels over de muren in een kabelgoot leggen ofzo. 

Waarom staan die afbeeldingen op zn kant? Waarom heb je die niet recht gezet? Dat leest toch veel makkelijker? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 8, 2025

Hoi ​@Dennis Wijngaard , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Kun je ook aangeven waar je onvrede precies vandaan komt? De afbeeldingen die je hebt meegestuurd, zijn voor mij erg lastig om te lezen. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen maar wil je dan vriendelijk verzoeken om zelf uit te leggen wat er precies aan de hand is, alvast bedankt!