Skip to main content

Zojuist erachter gekomen dat ik in September nog een mobile abonnement kon wijzigen naar 30GB, 400 belminuten voor 22 euro. Een maand later kan ik met het voordelig gepresenteerde Hussel enkel nog maar 20GB, 150 belminuten voor 23euro afsluiten. Ondanks KPN Compleet klant, kan/wil men niets voor mij doen. Daarover een klacht indienen op de website, kan overigens ook niet. Vandaar dat ik het hier maar even in de forum meldt.

Tja, KPN is een commercieel bedrijf, wat gewoon zijn prijzen mag veranderen. Niet van lopende contracten, maar wel voor nieuwe contracten. Daarover een klacht indienen is redelijk nutteloos.


Klopt, en ik ben een consument in een vrije markt met gelukkig nog een paar andere aanbieders met dezelfde dienst. Zal ik daar eens gaan kijken. Waarom een klacht; dit soort bedrijven stuurt enkel op KPI’s. Geen klachten, oh dan zijn we goed bezig.


Hallo @Scar Ik kan me best indenken dat je niet tevreden bent over een nieuwe abonnementsvariant of dat het aanbod niet volledig aansluit bij wat je behoefte is. We hebben sinds kort inderdaad onze nieuwe abonnementen uit de Hussel-reeks en dat betekent dat de oudere abonnementen niet meer verkrijgbaar zijn. Dus als je je abonnement verlengd zit er inderdaad niets anders op dan één van de nieuwe Hussel-abonnementen te kiezen. Daar kan ik niets anders van maken. 

 

 


Reageer