Skip to main content

Ik heb glasvezel gekregen in de woning van KPN en internet besteld. Router en mediumconverter ontvangen en aangesloten maar groen connection-lampje blijft knipperen. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar die komt er niet uit. Er werd een afspraak gemaakt met een monteur maar die komt niet opdagen. Vandaag weer contact gehad en opnieuw een ticket laten aanmaken maar weinig vertrouwen dat dat wat gaat opleveren. Blijkbaar is de klantenservice ook niet in staat om je direct door te verbinden met iemand van de 2e lijn.

Zijn er verder nog opties?

Er is geen 2de lijn. En al zou die er wel zijn: wat moet die doen dan? Hier moet gewoon een monteur bij komen.


Gewoon bellen en zeggen dat je geen internet hebt, niet meer en niet minder, voor storingen en geen diensten 0800 0402 24/7 bereikbaar @pieter321 ,

maar er is al een ticket aangemaakt, dus de zaak loopt blijkbaar, als je het niet vertrouwt voor alle zekerheid weer even bellen en zeggen ik heb geen internet.


Beste @pieter321, heel vervelend dit! Een monteur kán natuurlijk door overmacht verhinderd zijn, maar daar moet je dan wel van op de hoogte worden gebracht. Ik begrijp dat er nu een ticket loopt: dat is de juiste manier om hier naar te laten kijken. Mocht het dan vanaf afstand alsnog niet opgelost kunnen worden, dan wordt er alsnog (opnieuw) een monteur aangestuurd. Ik ga er vanuit dat er naar aanleiding van het ticket de juiste stappen worden gezet. Mocht dit toch niet het geval zijn, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. 


De aansluiting werkt nu. In de centrale bleek iets niet goed te zitten. Na meerdere keren contact met de helpdesk werd het uiteindelijk toch netjes opgelost. Bedankt voor alle reacties op het forum!


Reageer