Al 4 dagen geen internet, tv, vast bellen en daarom geen wifi. Niet bij mij en de nodige anderen in de straat in Assen. Er zou een storing zijn in ons postcodegebied. Ook andere providers zouden hiermee kampen. Ik zie bij het kastje in de straat geen enkele reparatiedienst. Ik kan geen werkzaamheden op mijn pc verrichten. Ik heb al mijn prepaid omgezet naar een abonnement omdat ik anders geen contact kan leggen met kpn. Mijn gevoel is dat mijn glasvezel kastje een verkeerd signaal afgeeft richting kpn en dat wij niet in beeld zijn tot ik de pers ga inschakelen. Beter is als er een monteur komt kijken maar ik moet soebatten. Hoe lang duurt het nog tot dit zeer lokale probleem is opgelost? Morgen wordt de vijfde dag en dat kan gewoon niet. Wie kan ons helpen door op lokatie te onderzoeken?
Beantwoord
Niets in huis werkt meer
Beste antwoord door MartinVG
Een monteur op locatie bij de buren had snel in de gaten dat er ergens een splitter defect zou zijn. In een kast in de buurt. Vandaag plotseling, werkt het weer! Ik ben weer gelukkig. Mooie test weer voor als dingen plotseling uitvallen. Jullie bedankt voor het meedenken en de tips.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.