Skip to main content

Een paar weken geleden is iemand langs geweest om onze klacht (een half diagonaal gespannen snoer/kabel) in onze meterkast te bekijken; hij zou verder actie door KPN laten ondernemen; kabel langs de vleor wand laten lopen i.p.v. zwevend door de kast!

Door deze manier van snoer aanleggen kan ik niets meer onderin mijn meterkast zetten (zie bijgevoegde foto).

Ik heb helaas verder niets meer vernomen van jullie.

U begrijpt dat wanneer dit niet opgelost gaat worden door KPN ik uiteraard ook geen klant wil worden bij KPN!?



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Jean de la Suede, welkom. 

Wat vervelend dat jij na het onderzoek van de klachten afdeling nog geen reactie hebt ontvangen. Ik kijk graag voor je na wat hier de status van is en waarom er nog geen actie is ondernomen. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik voor je op onderzoek uit. 

Houd er rekening mee dat ik je help via een openbaar forum. Wordt je liever één op één geholpen, dan mag natuurlijk ook (gratis) bellen met de klantenservice via 0800-0402.


U heeft 2 topics voor hetzelfde probleem? 

https://forum.kpn.com/internet-9/kabel-in-meterkast-moet-aangepast-worden-557153


Ik ben wel heel benieuwd naar de foto eigenlijk…


Hallo @Jean de la Suede, welkom. 

Wat vervelend dat jij na het onderzoek van de klachten afdeling nog geen reactie hebt ontvangen. Ik kijk graag voor je na wat hier de status van is en waarom er nog geen actie is ondernomen. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kan ik voor je op onderzoek uit. 

Houd er rekening mee dat ik je help via een openbaar forum. Wordt je liever één op één geholpen, dan mag natuurlijk ook (gratis) bellen met de klantenservice via 0800-0402.

Ik heb mijn profiel / gegevens, conform je verzoek, invuld en aangepast.


Ik ben wel heel benieuwd naar de foto eigenlijk…

Bij deze de foto; glasvezelkabel “zweeft” boven de grond; is niet op de grond te krijgen (kabel is daarvoor te kort) en daardoor kan ik niets meer onderin mijn meterkast zetten. Waarom de kabel niet 80 cm verder naar links de grond in gaat ipv nu aan de rechterkant van de kast is me geheel onduidelijk en erg DOM aangelegd!?

 


@Hanna_  werkt vandaag niet en er zijn nu twee topics over hetzelfde. We gaan in dit topic verder: