Skip to main content

Ik heb KPN gebeld begin september 2021 met een klacht over mijn lage wifi. Bij metingen kwam ik en ook de medewerker niet hoger dan 31m/bit. Medewerker vertelde mij dat het beter was om wifi versterkers te nemen en hij zou mij matsen , ze kosten 30 euro. Volgende dag had ik ze in huis maar na installatie was het precies hetzelfde. Weer eindeloos met kpn aan de telefoon, en ja hoor voor de eerste keer in al die jaren liet hij een monteur komen.  De monteur heeft gemeten en naar de centrale gegaan en kwam terug met de mededeling dat de wifi versterkers totaal onzin waren en compleet nutteloos in mijn geval. Hij vertelde en schreef in zijn eindverslag dat er vanuit de centrale niet meer dan 41/mbit naar mijn adres kon, dus voor het in mijn router zat was 32 max. 

Opmerking monteur snelheid kan niet hoger dan 41 mbit geleverd worden. Dit profiel staat vast en kunnen wij niet wijzigen. Bonding niet mogelijk omdat da2 defect is vanuit de hvd

De volgende dag was mijn snelheid nog 15-16 m/bit.  Ik had er genoeg van en heb een klacht ingediend, waarop de medewerker mij een coulantie van 30 euro retour aanbood. Ik heb opgezegd want met 3 man 16m/bit is waardeloos.

Alle spullen in de retourdoos gedaan ook de wifi punten maar kpn doet niets met de klacht. Sterker nog ze durven gewoon die 60 euro te vragen voor de wifi punten en gewoon een maand bedrag. Ik zat al buiten mijn contract dus kon gelijk opstappen. Bij navraag over die belachelijke factuur krijg je een dame aan de telefoon die verteld dat ik weer een maand moet wachten op verrekening etcetc. Verder wist ze van niets, niet over de klacht, niets over de retourneerde spullen en ook niets over de afhandeling.

 

KPN GA JE SCHAMEN !!

 

Wel een mailtje sturen met   :Maar bedankt voor 2839 mooie dagen!  Jullie ook bedankt, maar niet heus!!

Wi-Fi valt nooit onder de verantwoordelijkheid van een provider.  Ongevingsfactoren spelen namelijk een grote rol. 


Dat snap ik ook wel Joep, maar zeggen dat je 52m/bit aanleverd en op de router hier (ook bedraad)  32 aanleveren is ook niet best of wel? Dan krijg je zelfs met versterkers de boel ook niet omhoog.