Skip to main content

Sinds vandaag is mijn nieuwe kpn glasvezel abbonement actief. Ik heb alle apparatuur aangesloten inclusief het nieuwe pon kastje. Het lampje van "connection" van het pon kastje blijft knipperen en ik heb op mijn mobiel de melding "verbonden zonder internet". Ook kan ik mij tv ontvanger niet installeren, omdat deze geen software update kan downloaden, want geen verbinding. 

Ik heb alle voor de hand liggende oplossingen al geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

Hoi @Markgoedegebure, ik zie inderdaad dat jouw aanvraag voor vandaag gepland staat. Op het moment dat de verbinding gereed is om aan te sluiten krijg je een sms’je, heb je die al wel gehad? 

Als je die sms wel hebt gehad, en nog steeds geen signaal krijgt moet er waarschijnlijk een monteur aan te pas komen. Dat is het makkelijkste telefonisch te plannen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hoi, inmiddels ruim een dag verder, maar nog altijd geen internetverbinding. Het connectionlampje knippert nog steeds. Gebeld met het bovenstaande nummer. Ze gaan het doorzetten naar de backoffice en kunnen nu niet veel doen. Noodbundel gekregen, maar nu dus wel een aantal dagen zonder internet en tv...


Dat is niet ideaal inderdaad @Markgoedegebure. Ik zie er nu een melding bij staan dat er een vertraging was, maar niet wat de reden daarvan was. De melding die ik daarvoor aan zou kunnen maken is tijdens jouw telefoongesprek ook al aangemaakt, dus dat ligt daarmee bij de juiste afdeling. Ik hoop dat daar snel meer duidelijkheid en een werkende verbinding uit komt!