Skip to main content

Ik heb per 27.12.2019 een nieuw mobiel abonnement voor mijn smartphone. Daarin zit 5 GB ruimte en 150 min/sms per maand. Mijn mobiele abonnement is **.

Maar nu gebruik ik al veel en veel minder, nl. 101 van 2000 MB en 32 van 400 ben/sms.

Ik wil dus graag mijn nieuwe abonnement per 27.12.2019 in die zin veranderen dat ik veel minder ruimte & tijd nodig heb. Hoe gaat dat in zijn werk? Eerlijk gezegd kwam ik pas een paar dagen geleden die cijfers tegen.

Jos

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel. Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Zie nu pas dat ik mijn tel. nummer erbij heb gezegd: stom. Maar ja, het is gebeurd...


Druk op bewerk en haal je gegevens weg. Dat kan nog binnen een uur.


Het uur is al twee dagen voorbij, ik heb mijn nummer nog niet kunnen  weghalen (waar haal ik ‘bewerk’ vandaan?) weggehaald en ook nog geen serieus antwoord gekregen op mijn vraag. Is dit forum daar dan wel geschikt voor? 


Aan alle lezers: ik geloof niet dat ik (nog) geschikt ben voor zo’n forum. Nu zie ik dat ‘men’ mijn telefoonnummer gelukkig heeft weggehaald (dank!), maar ‘afgesplitst’ en een eigen ‘topic’ voor me gemaakt: fijn maar wat vind ik dat allemaaal?

Ik denk dat ik de communicatie in dit forum maar beëindig en morgen 0900-…. ga bellen, dat blijft voor mij vertrouwder. Ik heb ook geen flauw idee - om maar een voorbeeld te geven - wie deze regels eigenlijk leest …..

Dus: dág allemaal!
Jos


nul négen….

Het nummer van KPN is het gratis nummer 0800-0402 voor alle diensten.

Webcare behandelt vragen in volgorde incl. vragen die via andere routes bij webcare binnenkomen. Bovendien is in het weekend de bezetting wat lager. Doorgaans zijn ze met zo'n 48 uur aan je vraag toe.

Heb je het nieuwe abonnement korter dan 14 dagen geleden afgesloten dan kun je de order nog annuleren. Als dat voltooid is dan weer een gewenst abonnement afsluiten.
 


Hi Jos, welkom op het forum.

In de hoop dat je je dit nog leest reageer ik ook. Binnen 14 dagen kun je de verlenging in ieder geval annuleren en juist invoeren. De tweede opties is om dit na 1 maand alsnog aan te passen. Om het te annuleren kun je inderdaad bellen met het gratis nummer 0800 0402, dus niet met een 0900 nummer. Dat zijn dure nummers die je uiteindelijk gewoon doorverbinden met ons gratis nummer. 

Ik hoor graag van je mocht ik nog iets kunnen doen.