Ik zou vandaag aangesloten worden door kpn, kreeg sms dat aansluiting geactiveerd is maar zit al hele dag zonder internet en rood knipperlicht op glasvezelbox.
Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Ik zou vandaag aangesloten worden door kpn, kreeg sms dat aansluiting geactiveerd is maar zit al hele dag zonder internet en rood knipperlicht op glasvezelbox.
Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Na 2 telefoontjes met klantenservice kwamen die niet verder dan een inplanning voor een monteur op maandag.Dan zit ik dus 3,4 dagen zonder glasvezelsignaal!!! Overstapservice werkt voor geen meter.Want mijn vorige provider Odido heeft vandaag mijn verbinding verbroken.
Hè wat rot dat de start van jouw abonnement zo verlopen is
Beste, Monteur is na 2 uur proberen weer ( rond 17.30 uur) vertrokken, hij zei me een afspraak gemaakt te hebben voor morgen 19 november.
Ik krijg echter een mailtje dat er kennelijk op 20 november pas weer een monteur komt?!
Hij kon geen goede verbinding maken met glasvezel.Ik zit dus nog steeds zonder internet.
Begint erg vervelende grap te worden.
Het servicenummer om op opheldering te vragen over de afspraak is niet bereikbaar.
Dus ik weet niet of ik nu morgen vanaf 13.00 uur thuis moet zijn ( tot 17.00 uur) of op 20 november van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Dat is niet optimaal nee
Voor de snelste hulp hierbij kan je ook een terugbelafspraak maken, mocht je nog vragen hebben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.