Vandaag SMS gekregen van KPN dat mijn abonnement klaar is voor gebruik. Na omzetten van Odido glasvezel kastje naar die van KPN blijft het lampje "connection" groen knipperen. Telefonisch een uur na aansluiten ook nog met een medewerker alles nagelopen, klopt zo. Nu is het inmiddels 22:00 geweest en nog steeds geen signaal (met diverse resets en probeersels later). Kan een mod kijken of het signaal wel goed staat? Ik heb vorig jaar ook KPN glas gehad maar ivm mooie aanbieding elders gewisseld. Gezien het tot vandaag met Odido heeft gewerkt en daarvoor ook met KPN vermoed ik dat het een feestje moet zijn op de lijn, en niet zozeer in mijn woning. Monteur kas pas over 10(!) dagen, dus als er op afstand iets kan gebeuren dan graag. Zit nu zonder alle diensten.
Hallo
Voor directe hulp vanuit KPN zit je hier niet op de juiste plek. Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook of X zijn alternatieven.Â
Daar ben ik al geweest, maar helaas krijg ik alleen mensen aan de lijn die de instructies oplepelen uit de wiki van KPN. Toen ik lang geleden zelf bij een provider werkte konden wij echt wel meer zien en doen dan stekker eruit, stekker erin. Dat is mijn vraag eigenlijk, willen jullie eens meedenken
Daar ben ik al geweest, maar helaas krijg ik alleen mensen aan de lijn die de instructies oplepelen uit de wiki van KPN.Â
Tegenwoordig zoeken ze hier op het forum naar de oplossing…
Maar even zonder gekheid: gebruikte je bij Odido het glasvezelaansluitpunt van KPN? Zoja, de verbinding via Odido werkte niet meer? Toen die niet meer werkte, toen heb je pas de KPN apparatuur aangesloten?Â
Daar ben ik al geweest, maar helaas krijg ik alleen mensen aan de lijn die de instructies oplepelen uit de wiki van KPN.Â
Tegenwoordig zoeken ze hier op het forum naar de oplossing…
Maar even zonder gekheid: gebruikte je bij Odido het glasvezelaansluitpunt van KPN? Zoja, de verbinding via Odido werkte niet meer? Toen die niet meer werkte, toen heb je pas de KPN apparatuur aangesloten?Â
KPN aangesloten een uur na de SMS om dit te doen. Blijkbaar wordt er 0 gemeten vanuit wijkcentrale naar mijn huis en natuurlijk werkt Odido nu ook niet meer.Â
Hoi
Ben je intussen verder gekomen? Het snelste is inderdaad om een terugbelafspraak te maken, zoals Noordzee al tipte! Ik hoop dat je snel van je verbinding kunt genieten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.