Vandaag nieuwe modem en simkaart gekregen. Snelheid was 30 Mbps download 10 Mbps upload. Maar helaas nu alweer snelheid zonder 4G. Niet stabiel. Ook een nieuwe abonnement van 50 Max naar 100Mbps. Dus als het weer gaat werken, zal de snelheid toch beduidend hoger moeten worden. En er kan eventueel nog een buten antenne op aangesloten worden.
Ik denk dat het niet verstandig is om discussies te gaan voeren in dit topic specifiek bedoeld om informatie over de SIB storing uit te wisselen. Open dan een nieuw topic.
Ik denk dat het niet verstandig is om discussies te gaan voeren in dit topic specifiek bedoeld om informatie over de SIB storing uit te wisselen. Open dan een nieuw topic.
Bij mij werkt alles weer normaal sinds de technische aanpassing die eergisteren is gedaan. Heb geen reset hoeven doen en ga dat ook maar even niet doen als ik de verhalen lees over wederom slecht werkend internet bij sommigen…
Hoop voor iedereen dat alles zsm weer naar behoren werkt. Wat lees ikÂ
Bij mij werkt alles weer normaal sinds de technische aanpassing die eergisteren is gedaan. Heb geen reset hoeven doen en ga dat ook maar even niet doen als ik de verhalen lees over wederom slecht werkend internet bij sommigen…
Hoop voor iedereen dat alles zsm weer naar behoren werkt. Wat lees ikÂ
Mijn contract verloopt deze maand, dus ook even gebeld voor nieuw contract, en wat ze in de aanbieding hadden. Dat was nieuw contract ipv 50 naar 100 Mbps en 42 euro ipv 49 euro. Dus of het sneller wordt is afwachten, maar een paar euro'd minder betalen is zeker. Misschien een externe antenne erbij aanschaffen.
Ah, ik zie het al. Er zijn geen abonnementen meer tot 50 Mbps. Het is minimaal 100 Mbps.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.