Skip to main content

Blijkbaar niet veel van geleerd ik werd ook teruggestuurd en ga ook even verder kijken 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als dat een reden is om verder te kijken zou ik inderdaad eens verder kijken, ik weet dat KPN nog steeds het snelst is met problemen op te lossen mocht je modem het begeven, bij veel andere wacht je een poos voordat er actie word ondernomen om iets op te lossen, dus succes, hoop dat je de goede treft.


Blijkbaar niet veel van geleerd ik werd ook teruggestuurd en ga ook even verder kijken 

Je kan altijd nog een eigen modemrouter inzetten. Kijk ook vooral naar welke kabels er nog meer naar je huis liggen. Als er geen coaxkabel is en geen glasvezel van een ander dan KPNnetwerkNL, zit je nog steeds ‘bij KPN’, ook heb je een andere provider.


Bij glasvezel kun je ook zonder KPN aangesloten worden, word er alleen gebruik gemaakt van het laatste stukje kabel tussen de centrale en thuis, het T-Mobile ODF netwerk is er in ieder geval 1 van, maar daar duurt omruilen van een defect modem nog langer voordat ze hem opsturen, op dit moment zo'n 2 weken voordat er wat gebeurd.


Glasvezel komt hier niet kan internet via kabel krijgen .ben altijd zeer tevreden geweest over kpn ben denk ook al ca 30 jaar klant( telefoon,hetnet,en later internet)daarom begrijp ik het niet.ik heb ook echt geen tijd om modem te wisselen en ga ook niet een dag zonder telefoon en internet zitten,maar kijk wel hoe het loopt.zag nu ook dat ik hier 4g ondersteuning kan krijgen .kpn had beloofd contact op te nemen als ik sneller internet kon krijgen. Krijg nu al jaren korting terwijl ik de antennes van kpn vanuit huis kan zien.dus best vreemd allemaal.


@Bert Valstar maar wat is nou eigenlijk het probleem?


Er staat een modem voor mij klaar bij een post nl punt , maar krijg hem niet mee omdat ik eerst de oude in moet leveren dat is voor mij een probleem 


Nee dat is geen probleem daar maak jij een probleem van. Duizenden mensen hebben dat al op die manier gedaan en ik heb 1 keer gelezen hier dat het nieuwe modem het niet deed. Zo zijn de regels die kpn heeft en als je het daar niet mee eens bent zit je bij de verkeerde provider. En wat het 4 g modem betreft...ze gaan je daar natuurlijk nooit over bellen. Kijk op de site of het leverbaar is en stap over op een hussel abonnement. Want alleen met een hussel abonnement is sneller internet buitengebied mogelijk. Maak het jezelf nou niet zo moeilijk. Aktie! kom op!


Hoi @Bert Valstar! Is buitengebied sinds kort beschikbaar voor jou. Of al een langere tijd, maar wist je er nog niet van? Wat is de reden dat het modem wordt omgewisseld? Heeft dit iets te maken met de buitengebied upgrade? 
We zien dat het direct omwisselen van apparatuur goed werkt. Klanten blijven niet met oude apparatuur zitten thuis en hoeven niet apart een keer langs PostNL om het in te leveren. Ik begrijp dat het wat akelig kan zijn als je het modem thuis loskoppelt en het nieuwe modem gaat ophalen. Echter zoals Joep1965 ook al aangeeft gaat dit vrijwel altijd goed. Mocht je issues hebben met het aansluiten van het nieuwe modem, dan zijn wij er voor je:kissing_closed_eyes:. Zowel hier op het Forum, als aan de telefoon, als in de chat). 

Tenzij je met een specifieke collega hebt afgesproken dat je teruggebeld wordt, vermoed ook ik dat je hier niet over gebeld wordt door ons. Als je wil kijk ik even met je mee of ik iets voor je kan betekenen. Ik kan eventueel een buitengebied modem je kant op sturen.:smile: 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 


Ha lisa 

ik heb profiel ingevuld hoop snel wat te horen 


Hoi! Wij hebben net even gebeld over het bestellen van Sneller Internet Buitengebied (SIB)! Je hebt inmiddels het nieuwe modem in huis. Dat is Top! De V10a is geschikt voor SIB. 
De modemwissel-order staat op dit moment nog open. Hopelijk is die morgen afgerond. Morgen hebben we weer contact over het toevoegen van SIB aan jouw abonnement. Je hoort van me! 


De modemswap (order) staat nog open. Het is op dit moment niet mogelijk om aanpassingen te doen aan het abonnement. SIB kan nog niet besteld worden. 
Zodra de order is afgerond, passen we het abonnement aan naar een abonnement mét SIB!  


We hebben zojuist gebeld. SIB is besteld! Het (contractvrije) SIB-abonnement gaat in per 5 januari. Hopelijk wordt de internetervaring flink beter! 
Bij vragen weet je me te vinden:wink:


Voor de Forumlezers. Het buitengebied-modem is inmiddels aangesloten. De snelheid is nu 15-20 down en 15-20 up. Dit is al een leuke verbetering natuurlijk, maar wellicht zit er meer in. 
Probeer zoveel mogelijk uit het buitengebied-modem te halen door te experimenteren met de plek waar die staat. Het buitengebied-modem (ook wel 4G-modem) maakt verbinding met ons mobiele netwerk. Een drukke weg, goed geïsoleerde muren etc. kunnen het signaal beïnvloeden.